| کد خبر: 137580 |

حراست از زیرساخت‌های شهری، اولویت‌ اجرایی شهرداری‌ها

شهردار یزد حراست از زیرساخت‌های شهری را یکی از اولویت‌های اجرایی شهرداری‌ها دانست و گفت: شهردار موفق کسی است که به جای توجه و پرداختن به حاشیه‌ها به اصل کار بپردازد.

تین نیوز

شهردار یزد حراست از زیرساخت‌های شهری را یکی از اولویت‌های اجرایی شهرداری‌ها دانست و گفت: شهردار موفق کسی است که به جای توجه و پرداختن به حاشیه‌ها به اصل کار بپردازد.

«محمدرضا عظیمی‌زاده» انسان محوری را تفکر غالب بر شورای چهارم دانست و بیان کرد: تأمین رفاه عمومی جامعه یکی از ضرورت‌های اجرایی در بسیاری از طرح های اجرا شده در این دوره شورای اسلامی شهر یزد است.

وی نگهداری از تأسیسات و امکانات شهری و زیرساخت‌های شهری را از دیگر اولویت‌های اجرایی در دوره چهارم است، اظهار کرد: در حال حاضر 19 طرح پیاده‌روسازی در سطح شهر اجرایی می‌شوند.

عظیمی زاده در ادامه با بیان این که بودجه شهرداری یزد در سال 91 حدود 106 میلیارد تومان بدهی آن بیش از 54 میلیارد تومان بوده است، افزود: در حال حاضر بودجه شهرداری یزد 605 میلیارد تومان و بدهی آن حدود هفت میلیارد تومان است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود در مورد ماهیت شهرداری بدهکار، خاطرنشان کرد: شهرداری بدهکار با شهرداری متعهد تفارت دارد چون شهرداری متعهد نهادی است که دارای بودجه قوی و برنامه‌های متنوع و متعدد در حوزه های مختلف است.

شهردار یزد نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و توجه ویژه به بحث امنیت در حوزه‌های اقتصادی، سرمایه گذاری،‌جانی فرهنگی را از دیگر اقدامان انجام شده در دوره چهارن شورای اسلامی شهر یزد است.

وی افزایش رتبه شهرداری یزد به 11 را از جمله دستاوردهای شورای چهارم دانست و بیان کرد: این دوره شورای شهر با تفریق بودجه شهرداری گام سنگینی در راستای ارائه خدمات به مردم ایفا کرده است.

عظیمی زاده تأکید کرد: عملکرد شهرداری یزد باید با عملکرد مطلوب خود به شهر شخصیت داده و نسبت به ارائه خدمات برندینگ اقدام کند.

وی وسعت و پراکندگی بیش از حد شهر یزد را یکی از گرفتاری‌های اساسی شهرداری یزد عنوان کرد و افزود: پراکندگی بیش از حد نقش مهمی در عدم ارائه خدمات شهری یکسان به شهروندان ایفا می‌کند.

شهردار یزد با بیان این که وسعت شهر یزد در حال 13 هزار هکتار است، اظهار کرد: وسعت فعلی شهر یزد نتیجه سیاست‌های اشتباه انجام شده در گذشته است.

این مقام مسئول خطاب به شهردار آینده شهر یزد، تأکید کرد: شهردار موفق کسی است که به جای توجه و پرداختن به حاشیه‌ها به اصل کار بپردازد.

عظیمی زاده در پاسخ به این سئوال که احداث میدان بزرگ شهر و پردیش فرهنگی یزد به کجا رسیده است، گفت: طرح پردیس فرهنگی و میدان بزرگ فرهنگی یزد هیچ گونه مغایرتی را قانون ندارد و شهرداری منتظر واگذاری زمین به شهرداری و همکاری دستگاه‌های مربوطه نظیر اداره کل مسکن هرسازی است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.