| کد خبر: 136495 |

تاکسی های شخصی بر ,معضل ترمینال غدیر یزد

مرکز اطلاع رسانی گردشگری ترمینال یزد با مشکلات ماشین های شخصی و آزادبر مواجه است و ضرورت دارد جهت امنیت گردشگران خارجی در محل ترمینال تصمیماتی اتخاذ شود.

تین نیوز

مرکز اطلاع رسانی گردشگری ترمینال یزد با مشکلات ماشین های شخصی و آزادبر مواجه است و ضرورت دارد جهت امنیت گردشگران خارجی در محل ترمینال تصمیماتی اتخاذ شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی استان درنشست مسئولان ترمینال غدیر  با اشاره به ورود گردشگران به خصوص گردشگران خارجی از مبادی ورودی فرودگاه، ترمینال مسافربری پایانه غدیر و راه آهن گفت: مرکز اطلاع رسانی گردشگری ترمینال یزد با مشکلات ماشین های شخصی و آزادبر مواجه است و ضرورت دارد جهت امنیت گردشگران خارجی و ساماندهی خودروهای شخصی و جلوگیری از آزادبرها و اختلافات به وجود آمده در محل پایانه و پیاده نمودن گردشگران خارجی در محل ترمینال تصمیماتی اتخاذ شود.

فاطمه دانش یزدی افزود: چاپ بروشورهای خاص به زبان انگلیسی برای گردشگران خارجی و توزیع آن در اتوبوس ها برای راهنمایی گردشگران قبل از رسیدن به محل پایانه، نصب بنر اطلاع رسانی برای راهنمایی گردشگران و استفاده مرکز اطلاع رسانی پایانه از دیوار خوان در محل پایانه برای تبلیغات و اطلاع رسانی می تواند راهکارهای مناسبی درراستای حل این معضل باشد.

در این نشست  نماینده پلیس راهور استان نیز اعلام کرد با رانندگان متخلف که از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  شناسایی و معرفی شوند برخورد قاطع خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.