| کد خبر: 59453 |

هواپیمایی تابان پرداخت ۳۰ درصد ازهزینه‌های مسافران مشهد رشت را تعهد کرد

تین نیوز | مسوول روابط عمومی فرودگاه بین المللی سردار جنگل گفت: طبق اعلام رییس ایستگاه های هواپیمایی تابان در فرودگاه های کشور، این شرکت هواپیمایی، پرداخت 30 درصد از هزینه های مسافران پرواز مشهد - رشت را که تاخیر داشته است، به عنوان جبران هزینه ها، تعهد کرده است. 

سید رضا علوی عصر جمعه بیان کرد: پرواز شماره 6287 مشهد - رشت متعلق به شرکت هواپیمایی تابان که قرار بود ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز از مشهد به سمت رشت حرکت کند، در ابتدا با دو ساعت تأخیر همراه می شود.
 
وی ادامه داد: سپس این تأخیر، به چهار ساعت می رسد و نهایتاً این پرواز با چهار ساعت و 15 دقیقه تأخیر، ساعت 15 و 15 دقیقه وارد فرودگاه سردارجنگل رشت می شود.
 
علوی افزود: حدود 40 نفر از مسافران این پرواز به نشانه اعتراض اینکه بابت تأخیر پیش آمده، شرکت هواپیمایی عذرخواهی نکرده، از پیاده شدن خودداری می کنند و خواستار انجام این شرکت به تعهدات قانونی و پرداخت هزینه هایی بابت جبران خسارت می شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: پس از این اتفاق، کاپتان احمدیان رییس ایستگاه های هواپیمایی تابان در فرودگاه های کشور، به صورت تلفنی از مسافران عذرخواهی و متعهد به پرداخت 30 درصد از هزینه های مسافران می شود.
 
وی یادآور شد: از دفتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان نیز این موضوع، پیگیری و سپس محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی استاندار گیلان نیز شخصاً موضوع پیش آمده را پیگیری کرده اند.
 
کاپتان احمدیان، رییس ایستگاه های هواپیمایی تابان در فرودگاه های کشور نیز با تایید تعهد این شرکت هواپیمایی به پرداخت 30 درصد از هزینه های مسافران پرواز مشهد رشت، ارائه اطلاعات بیشتر در این خصوص را بر عهده روابط عمومی این شرکت هواپیمایی عنوان کرد.
 
فرودگاه سردارجنگل رشت، تنها فرودگاه استان گیلان است و در هفت کیلومتری جاده رشت - انزلی واقع شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.