| کد خبر: 154873 |

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در پی وقوع زلزله در غرب کشور

شعبان‌علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان وقوع زلزله غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه که منجر به جان باختن و زخمی شدن جمعی از هموطنان شد، تسلیت گفت.

تین نیوز

شعبان‌علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان وقوع زلزله غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه که منجر به جان باختن و زخمی شدن جمعی از هموطنان شد، تسلیت گفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان وقوع زلزله در غرب کشور و به ویژه استان کرمانشاه که منجر به جان باختن و زخمی شدن جمعی از هموطنان شد، تسلیت گفت:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

واذا اصابتکم مصیبه قالو انالله و انا الیه راجعون

خبر دردناک وقوع زلزله در غرب کشور و به ویژه استان کرمانشاه که منجر به جان باختن و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تأثر و تألم گردید.

وقوع این حادثه اندوهبار را به مردم عزیز استان کرمانشاه، به ویژه خانواده‌های داغدار این عزیزان، تسلیت و تعزیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی با بازماندگان محترم، از درگاه ایزد متعال، برای درگذشتگان این حادثه غفران واسعه الهی و برای مجروحین و مصدومین این واقعه اسفناک شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و مسئلت می‌نمایم.

یقیناً با وقوع این حادثه تلخ بر لزوم کنترل ایمنی ساختمان‌ها تأکید می‌شود و بی‌تردید کاهش آسیب‌های طبیعی مستلزم رعایت مقررات ایمنی ساختمان است و اگر رعایت مقررات ایمنی ساختمان‌ها جدی گرفته نمی‌شد چه بسا تعداد جان‌باختگان این حادثه بیشتر قابل پیش‌بینی بود.

عموماً بیشترین خسارت‌های زلزله با تخریب ساختمان‌هایی که از مقاومت لازم در برابر آن برخوردار نیستند صورت می‌گیرد و منطقی‌ترین راه برای مقابله با کاهش خسارت‌های زلزله، رعایت اصول مقررات ملی ساختمان و همچنین نظارت صحیح و اصولی در اجرای ساختمان‌ها می‌باشد. باید رعایت مقررات ملی ساختمان و اصول ساخت و ساز بیش از پیش وجدی‌تر از قبل دنبال شود و تلاش برای افزایش مقاومت ساختمان‌ها در برابر زلزله دوچندان گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.