| کد خبر: 145949 |

همزمان با عید غدیرخم؛

محدودیت های ترافیکی در راه های مواصلاتی گیلان اعمال می شود

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ورود مسافران همزمان با تعطیلات عید سعید غدیر خم به استان از اعمال و اجرای محدودیت های ترافیکی در راه های مواصلاتی گیلان خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ورود مسافران همزمان با تعطیلات عید سعید غدیر خم به استان از اعمال و اجرای محدودیت های ترافیکی در راه های مواصلاتی گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ حسین محمدپور ظهر چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: همزمان با تعطیلات عید سعید غدیر خم محدودیت های ترافیکی در استان گیلان اعمال می شود.

وی افزود: باتوجه به فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و تداخل آن با تعطیلات پایان هفته پلیس راه استان گیلان محدودیت‌هایی ترافیکی را به منظور ارتقای ضریب ایمنی و ایجاد ترافیک روان جاده ای اعمال می کند.

رئیس پلیس راه گیلان خاطرنشان کرد: این محدودیت ها از ساعت هشت صبح تا 24 روز شنبه مورخه 18 شهریور ماه بوده و در خلال آن از تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس جلوگیری به عمل می آید.

وی همچنین یاد آورشد: این محدودیت ها از ساعت 12 الی 24 روز پنج‌شنبه مورخ 16 شهریور و از هشت صبح الی 24 روز شنبه مورخه 18 شهریور در محور آستارا به اردبیل و بالعکس نیز اعمال می شود.

سرهنگ محمدپور از تمامی رانندگان درخواست کرد به علت افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، با آرامش بیشتری تردد و در هنگام خواب آلودگی از انجام رانندگی خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.