| کد خبر: 142986 |

شن‌نوردی با این ابرخودرو/ عکس

کشورهای عربی در عرصه خودروسازی همواره مصرف کننده بوده‌اند، اما حالا آنها هم خودرو تولید می‌کنند و یکی از آنها در امارات محصول شاخصی را برای تولید انبوه در نظر گرفته است.

تین نیوز

کشورهای عربی در عرصه خودروسازی همواره مصرف کننده بوده‌اند، اما حالا آنها هم خودرو تولید می‌کنند و یکی از آنها در امارات محصول شاخصی را برای تولید انبوه در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا، گروه خودروسازی Zarooq Motors امارات که در دبی مستقر است عمر بسیار کوتاهی دارد.

این خودروساز در سال 2015 اعلام موجودیت کرد اما تنها با گذشت دو سال اعلام کرده که محصولی به نام «SandRacer» را برای تولید انبوه آماده می‌کند.

این خودرو یک مدل انحصاری و ویژه «500 GT» است که از شاسی آف رود منحصربفردی برخوردار بوده و در ساخت بخش‌های مختلف آن از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها استفاده شده است.

بدنه این خودرو از فیبر کربنی است که در دل آن یک موتور 8 سیلندر تعبیه شده است. فضای داخلی و تزئینات آن حاصل دست گروه شناخته شده منصوری است.

حالا و با ساخت این خودروی جدید می‌توان گفت از این پس گشت‌وگذار در صحراهای سوزان هم کاری دلپذیر و آسان خواهد بود.

این خودروساز با آگاهی از این واقعیت که هم اکنون در بازارهای جهانی، انبوهی از ابرخودروها ارایه می‌شود، خلا خودرویی چشمگیر و قابل اطمینان برای شن‌نوردی را احساس کرده و با این نگرش «SandRacer» را به عنوان یک ابر خودروی قدرتی مناسب برای حرکت در شن زارها ارایه کرده است.

بنیانگذار شرکت «Zarooq Motors» می‌گوید: حالا به دنبال طراحی و ساخت ابرخودروهایی هستیم که صاحبانشان پایان هفته متفاوتی را در سطوح سخت و صعب العبور تجربه کنند. او درباره شنزارها و تپه‌های شنی در داغ‌ترین صحراهای عربی صحبت می‌کند.این خودروی 1200 کیلوگرمی 525 اسب بخار قدرت دارد که به نظر شاهد تناسب ایده آلی در آن هستیم.

منبع: سینا پرس

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.