| کد خبر: 165030 |

عملیات تعریض جاده مینودشت - گالیکش آغاز شد

عملیات اجرایی تعریض جاده مینودشت - گالیکش با 120 میلیارد ریال اعتبار و با حضور خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت توسعه و زیرساخت حمل و نقل، روز دوشنبه آغاز شد.

تین نیوز

عملیات اجرایی تعریض جاده مینودشت - گالیکش با 120 میلیارد ریال اعتبار و با حضور خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت توسعه و زیرساخت حمل و نقل، روز دوشنبه آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز، فرماندار شهرستان مینودشت گفت: عملیات تعریض این جاده که بخشی از جاده بین المللی شمال - مشهد می باشد، به طول 6 هزار و 400 متر، حدفاصل حدفاصل پلیس راه مینودشت تا ورودی شهر گالیکش در مدت 18 ماه تعریض می شود.

اسرافیل وزیری افزود: این جاده از محورهای پرترافیک منطقه و در مسیر عبوری زائران حرم مطهر امام رضا (ع) واقع است که به دلیل عرض کم آن، بعضا شاهد حوادث رانندگی در آن بودیم.

وی اضافه کرد: با تعریض این جاده که قرار است با اعتبار 120 میلیارد ریالی از محل منابع ملی و در مدت 18 ماه انجام شود، علاوه بر افزایش ایمنی آن، ترافیک جاده ای نیز تسهیل و از وقوع حوادث ناگوار رانندگی پیشگیری می شود.

عرض فعلی جاده شمال - مشهد در محدوده مینودشت به گالیکش در شرق استان گلستان 11 متر است که با انجام عملیات تعریض به حدود دو برابر افزایش یافته و این جاده چهار بانده می شود.

به گزارش ایرنا، دراین مراسم علاوه بر معاون وزیر، مدیران کل راه آهن، راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای گلستان به همراه نماینده مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، شهرستان مینودشت با افزون بر 80 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.