| کد خبر: 156551 |

ارتباط مستقیم مسئولین استان گلستان با مردم

رییس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از ارتباط مستقیم مهندس "حسین محبوبی" سرپرست راه و شهرسازی گلستان با هم استانیها در مرکز سامد استانداری گلستان در هفته جاری خبر داد.

تین نیوز

رییس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از ارتباط مستقیم مهندس "حسین محبوبی" سرپرست راه و شهرسازی گلستان با هم استانیها در مرکز سامد استانداری گلستان در هفته جاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان :«حمید رضا خراسانی »رییس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: حسب دستور و تأکید ویژه استاندار محترم مبنی بر حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی در مرکز سامد استانداری گلستان و پاسخگویی مستقیم به موارد و مسائل مردمی با هدف تکریم ارباب رجوع، برنامه ارتباط مردمی مسئولین در بستر سامددر هفته جاری برگزار می شود.

وی ادامه داد : در راستای اجرای این برنامه، روز سه شنبه از ساعت 9 الی 11 صبح  مورخ 014/09/1396 مهندس «حسین محبوبی »سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان میهمان مرکز سامد استان خواهند بود و از طریق شماره تماس 111 به درخواستها ،انتقادات، پیشنهادات ، شکایات و موارد مطروحه هم استانی های گرامی پاسخ خواهند داد.

رییس اداره روابط عمومی این اداره کل بیان داشت : هدف از اجرای این برنامه، ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم و برقراری ارتباط آسان و سریع و شفاف بین مردم و مسئولین خواند و خاطرنشان ساخت : برنامه مذکور که در قالب سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت استان برگزار می گردد ، گامی در جهت برنامه های دولت الکترونیک بوده که ارتباط بین مردم و مسئولان را تسهیل نموده و به روند رسیدگی به درخواستهای مردمی سرعت می بخشد.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.