| کد خبر: 153682 |

استاندار گلستان:

راه‌آهن اینچه‌برون- گرمسار با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود

استاندار گلستان گفت: پروژه راه‌آهن اینچه برون - گرمسار با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و با فایناس روسی اجرا می‌شود.

تین نیوز

 استاندار گلستان گفت: پروژه راه‌آهن اینچه برون - گرمسار با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و با فایناس روسی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان, سید مناف هاشمی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی سیلوی 6 هزار تنی بارگیری غلات ایستگاه راه آهن گرگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مورد راه‌آهن اینچه برون- گرمسار, معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور, قول دادند تا 15 درصد سهم دولت از این پروژه پرداخت شود که با این کار, یکی از اصلی‌ترین و ریشه‌دارترین پروژه‌ها در حوزه زیرساخت انجام می‌شود.

استاندار گلستان افزود: با انجام این کار حدود 3 تا 4 میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌ها سرمایه گذاری خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: منطقه آزاد یکی از زیرساخت‌های استان است و با پی‌گیری‌های انجام شده قرار است رئیس منطقه آزاد, جلسه‌ای با استانداران مرتبط داشته تا در حوزه هم‌افزایی بتوانیم به صورت قوی عمل کنیم و به تصویب برسانیم.

استاندار گلستان تاکید کرد: در حوزه تجاری و زیرساختی, این اقدامات مانند ایجاد سیلو, مکمل یکدیگر خواهد بود و ما به تنهایی نمی‌توانیم این اقدامات را انجام دهیم و باید بخش خصوصی به کمک ما آید تا بتوانیم مسیر توسعه را طی کنیم و امید داریم برای سرمایه‌گذار منافعی داشته باشد تا در مسیر توسعه تشویق به ادامه همکاری شود.

هاشمی یادآور شد: یکی دیگر از زیرساخت‌های استان, راه‌آهن گرگان- مشهد است که پله‌های نخست خود را طی کرده و امید داریم اتوبان گرگان به اینچه برون را نیز دنبال کنیم که از پایه‌های توسعه استان است.

استاندار گلستان گفت: نگاه ما به استان, نگاه توسعه‌ای است و امید داریم با زیرساخت‌هایی مانند اتوبان, بارانداز و غیره در حوزه راه‌آهن بتوانیم مسیر توسعه استان را سریع‌تر طی کنیم که این‌گونه پروژه‌ها علاوه بر توسعه منطقه سبب اشتغال‌زایی خواهد شد.

هاشمی اظهار کرد: پروژه های بخش خصوصی سبب می‌شود تا منابع دولتی کمتر درگیر شده و ضمن ایجاد زیر ساخت های مناسب, اشتغالزایی خوبی در منطقه ایجاد کند

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.