| کد خبر: 152779 |

مانور امدادرسانی جاده‌ای در استان گلستان برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از برگزاری مانور امداد جاده‌ای در استان گلستان در راستای هماهنگی بیشتر سایر دستگاه‌های عضو کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل جاده‌ای خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از برگزاری مانور امداد جاده‌ای در استان گلستان در راستای هماهنگی بیشتر سایر دستگاه‌های عضو کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل جاده‌ای خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل گفت: هدف از برگزاری مانور امداد جاده‌ای را ارزیابی توان و قابلیت‌های دستگاه‌های امدادی در آیتم‌های مختلف اطلاع‌رسانی، هماهنگی، سرعت عمل، تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی مجرب و آماده عنوان کرد و افزود:

از دیگر اهداف اجرایی این مانور تدوین معیار و شاخص‌های معین برای بررسی آسیب‌ها و چالش‌های موجود، مدیریت صحنه تصادف و در نهایت افزایش هماهنگی بین دستگاه‌های امدادرسان در جهت کاهش صدمات مالی و جانی در سطح راه‌های استان گلستان است.

دبیر کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان اضافه کرد: اجرای مانور امدادرسانی جاده‌ای بر اساس مصوبات کمیسیون ایمنی راه‌های کشور در سطح استان‌ها در حال برگزاری است و در آینده نزدیک در استان گلستان برگزار می‌گردد.

گفتنی است: اداره کل بحران استان، فرماندهی نیروی انتظامی (پلیس ۱۱۰)، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، جمعیت هلال‌احمر، پلیس‌راه، اورژانس، شرکت فراورده‌های نفتی، آتش‌نشانی دستگاه‌هایی هستند که در این مانور حضور دارند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.