| کد خبر: 149124 |

حضور ۳ عضو شهرداری برای تصدی شهرداری گرگان

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ۳۸ معیار و ملاک برای انتخاب شهردار گرگان مشخص کرده ایم و امروز مردم شهردار را فراتر از اجرای برنامه‌های خدماتی در شهر می دانند و گرگان جاذبه لازم برای جذب سرمایه‌گذار را دارد و باید به بسترسازی آن توجه شود.

تین نیوز

 رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ۳۸ معیار و ملاک برای انتخاب شهردار گرگان مشخص کرده ایم و امروز مردم شهردار را فراتر از اجرای برنامه‌های خدماتی در شهر می دانند و گرگان جاذبه لازم برای جذب سرمایه‌گذار را دارد و باید به بسترسازی آن توجه شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، جلسه ارائه برنامه داوطلبان تصدی سمت شهردار گرگان صبح امروز در صحن علنی شورای شهر با حضور داوطلبان و خبرنگاران و اعضای شورای شهر گرگان برگزار شد.

فائزه عبدالهی، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: صحن علنی شورا شنبه به علت عدم حضور تعدادی از اعضای قبلی برگزار نشد و در جلسه فوق‌العاده برای ارائه برنامه‌های داوطلبان شهرداری گرگان رای‌گیری داشتیم.

وی تصریح کرد: در سه‌شنبه هفته‌گذشته تصمیم بر این شد که با حضور هئیت رئیسه شورا ارائه برنامه‌ها انجام شود و همه اعضاء شورای شهر هم بتوانند حضور داشته باشند.

عبدالهی تاکید کرد: با توجه به اینکه نمی خواستیم زمان را برای انتخاب شهردار از دست دهیم این برنامه ریزی انجام شد تا در جلسات هئیت رئیسه شورا این جلسات را برگزار شود.

فائزه عبدالهی، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز در صحبت های تبریزی گفت: 38 بند برای انتخاب شهردار برای من حائز اهمیت است و گرگان جاذبه لازم برای جذب سرمایه‌گذار را دارد و باید به بسترسازی آن توجه شود.

وی تصریح کرد: امروز مردم شهردار را فراتر از اجرای برنامه‌های خدماتی در شهر می‌دانند و به این نتیجه رسیدند که شهرداری در فرهنگ سازی نیز می تواند نقش داشته باشد.

عبدالهی گفت: ارتقاء جایگاه شهرداری از جمله موضوعات مورد توجه من در انتخاب شهردار گرگان است.

مهران کاظم نژاد، عضو شورای شهر گرگان در این جلسه تاکید کرد که شاخصه های بومی و غیر بومی بودن شهردار برای من حائز اهمیت است.

وی همچین درخواست داشت تا برنامه‌هایی که ارائه می‌شود به صورت مطلوب به شورا ارائه، تا مطالعه در برنامه‌ها انجام شود.

ابراهیم جرجانی، دیگر عضو شورای شهر گرگان گفت: امروز خانواده شوراها و شهرداری به این توانمندی رسیده که گزینه برای تصدی شهرداری معرفی کند و این جای خرسندی دارد.

گفتی است امروز مهاجر تبریزی، علی اصغر بیانی، جعفر میرکتولی، ذبیح الله مهقانی، ابوالقاسم صفوی، محمد علی طبرسا برای تصدی شهرداری گرگان برنامه های خود را ارائه می‌دهند.

همچنین 3 عضو همکار شهرداری گرگان برای تصدی شهرداری در بین نامزدهای نهایی این سمت حضور دارند.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.