| کد خبر: 138660 |

25 میلیارد ریال صرف ایمن سازی راه های گلستان شد

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت که از ابتدای سال 96 تاکنون 25 میلیارد ریال از محل منابع ملی و ابلاغی سازمان راهداری برای ایمن سازی جاده های استان هزینه شده است.

تین نیوز

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت که از ابتدای سال 96 تاکنون 25 میلیارد ریال از محل منابع ملی و ابلاغی سازمان راهداری برای ایمن سازی جاده های استان هزینه شده است.

عادل مصدقی روز سه شنبه به ایرنا اعلام کرد که این اعتبار با نگاه ارتقای ایمنی راه ها، منظرآرایی و زیباسازی جاده ها و کاشت 13 هزار اصله نهال در بزرگراه ها و محورهای اصلی استان مانند آزادشهر- مینودشت، گالیکش - تنگراه، سه راهی کلاله - کلاله، بندرترکمن- گمیشان و بزرگراه گرگان- کردکوی- نوکنده صرف شد.

به گفته وی؛ تهیه و نصب 7 کیلومتر حفاظ بلوک مفصلی در سه راهی کلاله به سمت کلاله و تعمیر و مرمت 469 عدد حفاظ گاردریل در بزرگراه گرگان- آزادشهر از دیگر عملیات ایمن سازی بوده است.

مصدقی ادامه داد که تجدید خط کشی راه ها به طول 450 کیلومتر، احداث روشنایی به طول 3 کیلومتر و تعمیر، سرویس و نگهداری روشنایی های موجود به طول 489 کیلومتر، تهیه و نصب 100 عدد بشکه ایمنی، حدود 500 عدد میله ترافیکی، نصب 1550 عدد مسیرنمای ارتجاعی و 45 مترمربع تابلوی اطلاعاتی نیز در این مدت انجام شد.

وی اظهار امیدواری کرد که این اقدامات در جهت کاهش سوانح جاده های و توجه بیشتر کاربران به علائم ترافیکی موثر باشد.

استان مرزی گلستان بین دو قطب گردشگری شمال کشور و زیارتی مشهد واقع بوده و حدود 5 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که حدود 1900کیلومتر آن سخت گذروکوهستانی است.

این استان با کشور ترکمنستان ، دریای خزر و استانهای خراسان شمالی ، سمنان ومازندران همسایه است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.