| کد خبر: 93087 |

جشنواره پرواز در یاسوج برگزار می‌شود

تین نیوز | مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره پرواز در صورت تصویب در کارگروه گردشگری استان در یاسوج برگزار می‌شود.
 
منطقه کهگیلویه و بویراحمد محمود باقری در دیدار با مدیر فرودگاه یاسوج با حمایت از برگزاری جشنواره پرواز افزود: گسترش حمل و نقل هوایی در کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند زمینه توسعه همه‌جانبه این استان را فراهم کند.
 
وی از تصویب جشنواره پرواز در نشست کارگروه گردشگری در هفته جاری خبر داد و بیان کرد: امیدواریم این جشنواره با حمایت همه دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی برگزارشود و بتوانیم آن را در تقویم سالانه گرشگری کشور ثبت کنیم.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این استان با برخورداری از ظرفیت مهم گردشگری نیازمند توسعه حمل و نقل هوایی برای استفاده بهتر از ظرفیت‌های بکر مثل جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، گردشگری و مذهبی است.
 
باقری تصریح کرد: بدون شک افزیش تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج به توسعه استان کمک کرده و اطمینان خاطری برای سرمایه‌گذاران استان خواهد بود.
 
وی ادامه داد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افزایش پروازهای فرودگاه به سمت کشورهای خلیج فارس باشیم تا بتوانیم درآمدزایی خوبی از توسعه صنعت گردشگری با ورود مسافران و گردشگران خارجی داشته باشیم.
 
هم چنین علی محسنیان، مدیر فرودگاه یاسوج نیز در این دیدار خواستار حمایت مسئولان برای برگزاری جشنواره پرواز شد و عنوان کرد: با حمایت یک شرکت پرواز از بخش خصوصی قرار است به منظور معرفی پتانسیل‌های گردشگری در یاسوج این جشنواره با نام ایرشو برگزار شود.
 
وی با بیان اینکه در فرودگاه یاسوج به دنبال معرفی این شهر به عنوان قطب گردشگری در کشور هستیم افزود: شهر یاسوج ظرفیت‌های قابل‌توجهی در بخش گردشگری دارد که با برگزاری این جشنواره‌ها می‌توان به خوبی این ظرفیت‌ها را معرفی کرد.
 
محسنیان تصریح کرد: قرار است در این جشنوراه چند هواپیمای سبک برای پرواز گردشگران بر فراز آسمان یاسوج به کار گرفته شود.
 
مدیر فرودگاه یاسوج اضافه کرد: شرکت در این جشنوراه برای عموم مردم و همه گردشگران آزاد است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.