| کد خبر: 58632 |

◄ گلایه‌های یک مسافر اتوبوس از اتفاقات تعطیلات عید فطر و اذعان مسئولان بر آن

تین نیوز | رئیس اتحادیه تعاونی های مسافربری با اشاره به مشکلات پدید آمده و نارضایتی برخی مسافران اتوبوس های مسافربری از مبدا شهرهای استان مازندران به مقصد تهران در تاریخ 26 تیر، تصریح کرد: به دلیل عدم تناسب میان مسافران و جاده ها برنامه ریزی دقیقی در این باره صورت نمی گیرد و بروز چنین اتفاقاتی اجتناب ناپذیر است.

احمدرضا عامری در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به حجم مسافرت های جاده ای طی تعطیلات عید فطر  و مشکلات پدید آمده پیرامون آن در هفته گذشته، اظهار داشت: جمع آوری اطلاعات تردد و مسافر به صورت فصلی انجام می شود و در حال حاضر آماری از تعداد سفرهای انجام شده طی بازه زمانی مورد نظر در اختیار نیست.
 
وی افزود: با توجه به فعالیت کلیه ناوگان مسافربری جاده ای در تمامی استان ها بیشترین حجم سفر به مقصد استان های شمالی صورت گرفت و در خصوص اتفاقات اخیر گزارشی را دریافت نکرده ام.
 
رئیس اتحادیه تعاونی های مسافربری در پاسخ به سوالی مبنی بر مشکلات پدیدآمده در طول مسیر و نارضایتی مسافران حد فاصل 25-28 تیر، تصریح کرد: به دلیل عدم تناسب میان تعداد خودرو و جاده های موجود در کشور در زمان تعطیلات ناگهانی، بروز اتفاقاتی چون بازگشت اتوبوس به دلیل ترافیک و جابجایی مسافران از اتوبوسی به اتوبوس دیگر به دلیل نقص فنی اجتناب ناپذیر است.
 
اظهارت یک شاهد عینی 
گفتنی است، در این زمینه یک شاهد عینی از اتفاقات و مشکلات پدید آمده هنگام بازگشت به تهران از مبدا استان مازندران خبرداد و ضمن ابراز نارضایتی خود و سایر مسافران نسبت به عملکرد پلیس راه گفت: در روز جمعه مورخ 26 تیر ماه، اتوبوس حامل قریب به 20 مسافر در ساعت 9:30 از پایانه رویان عازم تهران شد. 
 
وی در ادامه با اشاره به بارش شدید باران و عملیات راهداری در محور هراز بیان داشت: به دلیل ترافیک و ازدحام خودرو، پلیس راهور مستقر در جاده دستور بازگشت اتوبوس و تغییر مسیر به محور فیروزکوه را صادر کرد. اما این پایان کار نبود زیرا اتوبوس در زمان بازگشت مجدد به دستور پلیس مجبور به توقف برای سوار شدن حدود 25مسافر اتوبوس دیگر شد.
 
به گفته وی مسافران آن اتوبوس نیز مدت طولانی را در انتظار رسیدن اتوبوس برگشتی از محور هراز سپری کرده بودند و علاوه بر ابراز نارضایتی از تغییر اتوبوس خود از نقص فنی خودرو نیز شکایت داشتند.
 
سر انجام اتوبوس با بیش از 40 مسافر ساعت 17 به پایانه شرق رسید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.