| کد خبر: 43813 |

پرواز ایران - آلمان راه‌اندازی شد

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) از آمادگی این فرودگاه برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: پروازهای ایران – آلمان از جمعه گذشته اول اسفند ماه راه اندازی شد.
 
سعید چلندری  با اشاره به آماده‌سازی زیرساخت‌های فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برای استقبال از مسافران نورزی گفت: تاکنون حدود ۸۵۰ پرواز فوق‌العاده از سوی ایرلاین‌های داخلی و خارجی درخواست شده که با حدود ۴۵۰ پرواز فوق العاده بین ساعات ۱۱ صبح تا ۲۲ موافقت شد.
 
وی با بیان اینکه ظرفیت پروازها بین ۲۲ شب تا ۱۱ صبح تکمیل است، گفت: به ایرلاین‌هایی که درخواست پرواز در این ساعات را دادند اعلام کردیم تا ساعات پرواز خود را بین ۱۱ صبح تا ۲۲ شب تنظیم کنند تا درخواست آنها برای مجوز پرواز فوق‌العاده بررسی شود.
 
چلندری با اشاره به اینکه سهم ایرلاین‌های داخلی و ایرلاین‌های خارجی از پروازها در فرودگاه بین الملی امام خمینی(ره) هر یک ۵۰ درصد است، گفت: پیش بینی می‌شود حد فاصل ۲۶ اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۴ روزانه بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ نشست و برخاست از فرودگاه امام خمینی انجام شود.
 
وی از فراهم بودن تمام امکانات فرودگاهی برای استقبال از مسافران نوروزی در فرودگاه امام (ره) خبر داد و افزود: جلساتی با شرکت‌های هواپیمایی برای کاهش تاخیرهای پروازی برگزار شد تا در صورت بروز تاخیر در پروازها، بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری خدمات لازم به مسافران ارائه شود.
 
وی امارات و ترکیه را بیشترین مقاصد پروازی در ایام نوروز اعلام کرد و از انجام پرواز ایران - آلمان از جمعه گذشته (اول اسفند) خبر داد و گفت: این پرواز توسط شرکت جرمانیا و ۴ روز در هفته به صورت برنامه‌ای انجام می شود به طوری که دو پرواز در هفته به مقصد دوسلدورف و دو پرواز نیز به مقصد برلین انجام می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.