| کد خبر: 167884 |

◄ رونق صنعت گردشگری در جهت منافع ملی کشور

ایجاد امنیت برای گردشگران خارجی، توسعه گردشگری را در پی خواهد داشت.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان خوزستان گفت: ایجاد فضای آرام و امن به توسعه و جذب گردشگران خارجی کمک قابل‌توجهی خواهد کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی فرودگاه‎های خوزستان، محمدرضا رضایی در خصوص جذب گردشگران و ایجاد زیرساخت‎های مناسب گردشگری در استان خوزستان گفت: این استان دارای ظرفیت‎های گردشگری فراوانی است که باید با برنامه‎ریزی و همکاری دستگاه‎ها به توسعه آن کمک کنیم.

وی افزود: در حال حاضر گروه‎های مختلفی در استان در حال ترویج فرهنگ گردشگری و نیز برنامه‎ها و تورهای گردشگری هستند که می‎توان با حمایت و سازمان‌دهی این گروه‎ها، به موفقیت زیادی در جذب گردشگر خارجی دست پیدا کنیم.

رضایی به مقوله امنیت گردشگران خصوصاً گردشگرانی که از دیگر کشورها وارد استان می‌شوند اشاره کرد و گفت: شکر خدا کشور ایران در منطقه از امنیت و اقتدار بالایی برخوردار است و این امنیت باید موردتوجه گردشگران خارجی قرار بگیرد تا زمینه‎ساز ورود دیگر گردشگران به کشورمان شود.

مدیرکل فرودگاه‎های استان خوزستان در خصوص ایجاد برخی زیرساخت‎ها که موجب سهولت در جذب گردشگر می‎شود، تشریح کرد: سال گذشته با همکاری وزارت امور خارجه کشور دفتر صدور روادید در فرودگاه اهواز راه‎اندازی شد که در حال حاضر رواید 180 کشور در این فرودگاه قابل صدور است.

رضایی هدف از راه‎اندازی دفتر صدور روادید را آسان کردن حضور گردشگران خارجی در کشور و رونق صنعت گردشگری در جهت منافع ملی کشور و استانی عنوان کرد و افزود: این تصمیم نقش کلیدی و مهمی در توسعه صنعت گردشگری ایفا می‌کند و گشودن درهای کشور به روی گردشگران 180 کشور دنیا می‌تواند برای ایران بازاری عظیم و پرسود ایجاد کند.

فرودگاه اهواز در حال حاضر به بیش از 20 نقطه داخلی و خارجی پرواز دارد که دبی، کویت و استانبول از مسیرهای خارجی این فرودگاه محسوب می‎شوند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.