| کد خبر: 165105 |

◄ اقدامات طرح‌های بوم‌گردی تا مرحله تصویب، رایگان است

بررسی و انجام اقدامات اداری پرونده‌های طرح‌های بوم گردی آستارا تا مرحله تصویب نهایی، رایگان و بر عهده دستگاه‌های اجرایی است.

تین نیوز

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: بررسی و انجام اقدامات اداری پرونده‌های طرح‌های بوم‌گردی تا مرحله تصویب نهایی، رایگان و بر عهده دستگاه‌های اجرایی است.

گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستارا، یونس رنجکش در جلسه ستاد بوم‌گردی در فرمانداری این شهرستان بیان کرد: با توجه به تمهیدات انجام‌گرفته و تأکیدات استاندار گیلان در اجرای هرچه بهتر طرح‌های بوم‌گردی و ایجاد مشوق‌های لازم برای متقاضیان، هزینه‌ای برای ارائه طرح‌ها تا پایان تصویب آن‌ها از متقاضیان دریافت نخواهد شد.

وی اضافه کرد: برای سهولت اجرای طرح‌ها، سازه‌ها و نقشه‌های اولیه با هماهنگی سازمان نظام مهندسی تهیه و در اختیار بنیاد مسکن قرارگرفته و متقاضیان می‌توانند از طرح‌ها و نقشه‌ها به صورت رایگان استفاده کنند.

وی بیان کرد: بوم‌گردی با توجه به شرایط طبیعی آستارا ظرفیت خوبی برای توسعه فضاهای گردشگری فراهم می‌کند و می‌تواند در ایجاد اشتغال مستقیم، غیرمستقیم و گردش اقتصادی نقش بسزایی داشته باشد.

رنج‌کش گفت: با توجه به تأکیدات انجام‌گرفته، طرح‌های بوم‌گردی به عنوان محوری ترین حوزه سرمایه‌گذاری در کمترین زمان به بهره‌برداری خواهد رسید.

او ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی نظیر حفاظت محیط‌زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری و میراث فرهنگی با هماهنگی بنیاد مسکن، دهیاری‌ها و بخشداری‌ها موظف به راهنمایی متقاضیان و رفع مشکلات آن‌ها هستند.

رنج‌کش گفت: تاکنون 55 طرح بوم‌گردی به بنیاد مسکن این شهرستان معرفی‌شده و این نهاد با توجه به معیارهای تعیین‌شده، در حال بررسی و رفع مشکلات آن‌هاست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.