| کد خبر: 163770 |

◄ لغو روادید با مصلحت‌های سیاسی و امنیتی انجام شود

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس دلایل خود برای تاکید بر توجه بیشتر به مسئله لغو روادید را تشریح کرد.

تین نیوز

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس دلایل خود برای تاکید بر توجه بیشتر به مسئله لغو روادید را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز، نورمحمد تربتی نژاد با تأکید بر در نظر گرفتن وضعیت امنیتی و سیاسی کشور گفت: لغو روادید بدون در نظر گرفتن شرایط امنیتی کشور دستاورد مثبتی به همراه ندارد.

او در ادامه ضمن اشاره به آثار مثبت لغو روادید در توسعه صنعت گردشگری، گفت: لغو روادید با نگاه ویژه به صنعت گردشگری در بسیاری  از کشورهای جهان در جریان است اما نکته مهم این است که باید قبل از لغو روادید به شرایط سیاسی و امنیتی کشور نیز توجه شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه لغو روادید بدون در نظر گرفتن شرایط امنیتی کشور دستاورد مثبتی به همراه ندارد.

تربتی نژاد گفت: نمی‌توان بدون در نظر گرفتن مصلحت‌های سیاسی و امنیتی تصمیم به لغو روادید گرفت چون ایران دارای دشمنانی در عرصه بین‌الملل است.

او با اشاره به تأثیر لغو روادید با ملاحظات سیاسی و امنیتی در توسعه گردشگری، تصریح کرد: به‌عنوان‌مثال استان گلستان استانی مرزی است و می‌تواند با کشورهای آسیایی میانه درزمینهٔ توسعه صنعت گردشگری وارد تعامل شود و در همین راستا برای محصولات و صنایع‌دستی خود بازاری خارجی مهیا کند.

به گزارش خانه ملت، عضو مجمع نمایندگان استان گلستان ادامه داد: با توجه به اینکه اقوام مختلف در استان گلستان زندگی می‌کنند اگر برنامه‌ریزی بهینه در  تولید صنایع‌دستی مدنظر قرار گیرد، می‌توان به درآمدزایی ارزی از این مسیر اندیشید.

 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.