| کد خبر: 161454 |

◄ افزایش گردشگری داخلی در نوروز 97

۱۹ دستگاه در قالب ستاد هماهنگی خدمات سفر فعالیت دارند و برنامه‌ریزی‌ها برای فراهم کردن نوروز پرنشاط در حال انجام است.

تین نیوز

با توجه به تاکید رئیس جمهوری امسال تلاش می‌کنیم تا یک نوروز پرنشاط داشته باشیم.۱۹ دستگاه در قالب ستاد هماهنگی خدمات سفر فعالیت دارند و برنامه‌ریزی‌ها برای فراهم کردن نوروز پرنشاط در حال انجام است.

به گزارش تین‌نیوز، این خبر را رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد و با اشاره به تلاش‌های این سازمان برای توزیع یکنواخت سفرها گفت: پیش‌بینی می‌شود در نوروز ۹۷ شاهد افزایش شدید گردشگری داخلی باشیم که از این رو نظارت‌ها بر عرضه خدمات گردشگری در عید خصوصا در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها بیشتر خواهد شد.

مونسان با اشاره به برنامه‌های سازمان میراث فرهنگی برای گسترش گردشگری داخلی افزود: تلاش ما این است که بتوانیم سفرها را یکنواخت کنیم و مقاصد جدید گردشگری در کشور تعریف شود و درخواست ما این است که مردم از این مقاصد جدید بازدید کنند.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سپس به پروژه‌هایی که در مازندران افتتاح شده است اشاره کرد و گفت: در سفر به مازندران سه هتل افتتاح شد که یکی از هتل‌ها به نام وستا در تنکابن دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که می‌تواند جاذب گردشگری باشد.

او گفت: خوشبختانه مازندران دارای ظرفیت‌های بسیار مناسب و طبیعت خدادادی است و استاندار مازندران نیز توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد.

معاون رئیس‌جمهوری افزود: تعریف تورهای گردشگری به مقصد مازندران می‌تواند ظرفیت‌های گردشگری مازندران را بیشتر نمایان کند.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در ادامه با اشاره به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری افزود: در حال حاضر ۱۷۰۰ پروژه گردشگری در کشور در حال اجراست که امیدواریم بخش زیادی از این پروژه‌ها را تا پایان دولت دوازدهم به‌پایان برسانیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.