| کد خبر: 161358 |

◄ معرفی جاذبه‌های توریستی پنج شهر ایران در ترکیش‌ایرلاین

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از آغاز تبلیغات و معرفی جاذبه‌های گردشگری پنج شهر کشورمان در ایرلاین ترکیش خبر داد.

تین نیوز

براساس توافق‌های به عمل آمده قرار است جاذبه‌های گردشگری، آثار فرهنگی‌-تاریخی و زیبایی‌های پنج شهر کشورمان شامل تبریز، یزد، اهواز، همدان و کرمان در ترکیش‌ایرلاین تبلیغ می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از آغاز تبلیغات و معرفی جاذبه‌های گردشگری پنج شهر کشورمان در ایرلاین ترکیش خبر داد و گفت: این تبلیغات با هدف نشان دادن جاذبه‌های گردشگری ایران و تشویق جذب گردشگران خارجی انجام می‌شود.

محمد محب‌خدایی با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی که از ماه‌های گذشته برای معرفی و تبلیغ جاذبه‌های گردشگری پنج شهر کشورمان در ایرلاین ترکیش از سوی سازمان میراث‌فرهنگی آغاز شده است، افزود: خوشبختانه این برنامه‌ریزی‌ها عملی و تبلیغات پنج شهر کشورمان در ترکیش آغاز شده است.

او با بیان اینکه  ادامه داد: در حال حاضر تبلیغات این شهرها در درون هواپیما و در سایت شرکت ترکیش آغاز شده و در مجله شرکت ترکیش نیز به‌زودی شروع می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا، معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، به مسافرانی که با ایرلاین ترکیش سفر می‌کنند جایزه سفر به ایران اهدا می‌شود که این مهم نیز یک گام ارزشمند برای افزایش ورود گردشگران خارجی و معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های گردشگری کشورمان است.

در سال ۲۰۱۶ سایت معتبر worldairlineawards که رده‌بندی‌های شرکت‌های هوایی در جهان راانجام می‌دهد، شرکت هوایی ترکیش ایرلاینز را به عنوان هفتمین خط هوایی برتر سال انتخاب کرد.ترکیش ایرلاینز هم اکنون ۳۳۳ هواپیمای عملیاتی دارد و حدود ۱۸۰ فروند هواپیمای دیگر نیز در دست سفارش دارد. این شرکت به تازگی قرارداد خرید ۴۰ فروند بوئینگ ۷۸۷-۹ به ارزش ۱۱ میلیارد دلار را با بوئینگ به امضا رسانده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.