| کد خبر: 161350 |

◄ گردشگری را نفت ببینیم

به اعتقاد معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دید و اهمیت مسئولان و جامعه به سازمان میراث‌فرهنگی برای رسیدن گردشگری کشور به جایگاه اصلی خود باید هم‌عرض با وزارت نفت باشد.

تین نیوز

به اعتقاد معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دید و اهمیت مسئولان و جامعه به سازمان میراث‌فرهنگی برای رسیدن گردشگری کشور به جایگاه اصلی خود باید هم‌عرض با وزارت نفت باشد.

به گزارش تین‌نیوز، علی‌اصغر مونسان در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قزوین که در جریان سفر مونسان به مازندران و توقف او در یکی از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان قزوین انجام شد، افزود: باید نگرش و دیدگاه‌های خود را در حوزه گردشگری تغییر دهیم.

معاون رئیس‌جمهوری گفت: باید در جهت ایجاد اشتغال، کسب درآمد و کمک به رونق اقتصاد، همه ظرفیت های کشور در حوزه گردشگری را فعال کنیم.

او در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای استقبال مطلوب از میهمانان و مسافران نوروزی، گفت: به ادارات کل میراث‌فرهنگی در استان‌ها تاکید شده است در این خصوص آمادگی داشته باشند تا نوروز97 با سال‌های قبل متفاوت شود و به‌خوبی در اذهان گردشگران باقی بماند.

مونسان همچنین خواستار توجه مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی به استفاده از جذابیت‌های بصری مانند سبک معماری مناسب به‌منظور جذب گردشگران شد.

او همچنین از قزوین به‌عنوان یکی از شهرها و استان‌های پرجاذبه کشور به‌لحاظ برخورداری از آثار تاریخی و طبیعی یاد کرد و گفت: باید برای جذب بیشتر گردشگران به این استان برنامه ریزی کرد.

محمدعلی حضرتی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قزوین نیز در این دیدار از آمادگی کامل این استان برای استقبال از مسافران نوروز 97 خبر داد و به تشریح برنامه های ستاد خدمات سفر قزوین برای این ایام پرداخت.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌منظور افتتاح چند هتل و بازدید از تأسیسات گردشگری استان مازندران، روزهای جمعه و شنبه 27 و 28 بهمن به این استان سفر می‌کند.

علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این سفر دو روزه با حضور در شهرهای رامسر، تنکابن، چالوس، نوشهر، نور، محمودآباد و آمل چند طرح گردشگری در این استان را افتتاح می‌کند.

معاون رئیس‌جمهوری عصر  جمعه 27 بهمن با استقبال مسئولان استان مازندران وارد رامسر شد و با استاندار مازندران، مقامات محلی و جمعی از کارآفرینان صنعت گردشگری در این استان دیدار کرد و امروز 28 بهمن هتل‌آپارتمان ترنج و هتل کیمیا را در این شهرستان افتتاح خواهد کرد.

مونسان سپس با حضور در شهرستان تنکابن، هتل‌آپارتمان وستا را در این شهرستان افتتاح می‌کند.

افتتاح مجموعه بوم‌گردی ننه‌گل ابرو، بازدید از کارگاه منبت و بازدید از مجموعه ساحلی نمک‌آبرود، برنامه‌های سفر رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به شهرستان چالوس است.

معاون رئیس‌جمهوری همچنین از پروژه‌های هتل 5ستاره آراز و کاسپین در نوشهر و مجتمع تفریحی دشت نور در شهرستان نور بازدید خواهد کرد.

افتتاح رستوران درجه‌یک ممتاز حاج‌محسن و آغاز فاز 2 این مجموعه در محمودآباد و افتتاح هتل‌المپیک دانشگاه شمال در شهرستان آمل پایان‌بخش برنامه‌های سفر دوروزه رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به استان مازندران است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.