| کد خبر: 161207 |

ورود تور از ۳ کشور همسایه به تهران در نوروز ۹۷

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از اجرای یک پلن جدید در نوروز ۱۳۹۷ خبر داد که براساس آن قرار است از ظرفیت‌های بی‌نظیر همدان استفاده شود.

تین نیوز

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از اجرای یک پلن جدید در نوروز ۱۳۹۷ خبر داد که براساس آن قرار است از ظرفیت‌های بی‌نظیر همدان استفاده شود.

به گزارش تین‌نیوز، محمد محب‌خدایی در نشست «همدان۲۰۱۸» به یکی از برنامه‌های مهم در حوزه برگزاری تورهای جدید در نوروز پیش‌رو اشاره کرد و گفت: «تدارک تورهای ارزان‌قیمت در نوروز ۱۳۹۷ از کشورهایی مانند عراق، ترکیه و آذربایجان به مقصد تهران یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در نوروز ۹۷ است.

برنامه‌ریزی‌ها در این خصوص انجام شده و قرار است این تورها با قیمت بسیار ارزان در حد متوسط ۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار به مقصد تهران برگزار شود.

او افزود: در این میان قصد داریم در صورت برگزاری این تورها، تورهای جانبی به مقصد همدان و تبریز نیز برگزار کنیم تا گردشگران بتوانند علاوه‌بر تهران، تبریز یا همدان را نیز از نزدیک ببینند.

سال ۲۰۱۸ برای گردشگری ایران سال مهمی محسوب می‌شود. تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال‌جاری میزبان گردشگران بیشتری خواهد بود و توجه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته را به خود جلب خواهد کرد. همدان نیز در اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سال ۲۰۱۸ میلادی رسیده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.