| کد خبر: 160724 |

محب خدایی عنوان کرد

◄ در انتظار نوروزی متفاوت و امن

معاون گردشگری در دومین نشست سراسری فرماندهان، معاونان و مدیران یگان حفاظت سازمان میراث‌فرهنکی نوروزی متفاوت را وعده داد.

تین نیوز

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، در دومین نشست سراسری فرماندهان، معاونان و مدیران یگان حفاظت سازمان میراث‌فرهنکی نوروزی متفاوت را وعده داد.

به گزارش تین‌نیوز، محمد محب‌خدایی در دومین نشست سراسری فرماندهان، معاونان و مدیران یگان حفاظت سازمان میراث‌فرهنکی با تاکید بر اینکه حافظان اصلی میراث‌فرهنگی کشور، ماموران یگان حفاظت هستند،گفت: یگان در ایام نوروز به عنوان یکی از ارکان ویژه، ماموریت مهمی را بر عهده دارد که با اجرای این ماموریت مهم شاهد نوروزی متفاوت خواهیم بود.

 وی بیان کرد: گردشگری از جمله مباحثی است که به امنیت وابستگی دارد، این صنعت پیشران توسعه اقتصادی کشور است و به مثابه چاه نفتی است که باید دیده شود.

محب خدایی با تاکید بر استفاده از فناوری‌های روز و اپلیکیشن‌ها برای ارائه خدمات به گردشگران در ارتباط آنها با پلیس، تصریح کرد: کارکنان یگان حفاظت باید خود را برای یک نوروز ویژه آماده کنند، فرماندهان یگان در استان‌ها باید خود را در منصب معاون گردشگری بدانند و در هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌ها به منظور ارائه خدمات مناسب به گردشگران نقش جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: ثبت یک خاطره در ذهن گردشگران و مسافران موضوع مهمی است که باعث می‌شود یک گردشگر دوباره به مقصد سفر خود بازگردد، هرگونه اتفاقی که آرامش گردشگر را برهم بزند، موجب ثبت یک خاطره بد می‌شود.

معاون گردشگری با بیان اینکه ماموریت یگان در ارتباط با گردشگران خارجی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: اخلاق اسلامی از مهم‌ترین مواردی است که ما باید در ارتباط با گردشگران خارجی به آن توجه داشته باشیم.

محب‌خدایی در پایان اضافه کرد: گردشگری یک حوزه فرابخشی است و ایجاد هماهنگی و انسجام در این صنعت از نقاط کلیدی محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.