| کد خبر: 160266 |

رشد گردشگری بین‌المللی در بوئنوس آیرس

دفتر منطقه ای یونسکو در تهران و موسسۀ فرهنگی ایکوموس (شورای بناها و محوطه‌ها) ایران برای جایزه سال ۲۰۱۸ یونسکو آسیا - اقیانوسیه در زمینه حفاظت میراث فرهنگی فراخوان داد.

تین نیوز

نزدیک به ۱۸۳ هزار توریست آمریکای شمالی از ژانویه تا اکتبر ۲۰۱۷، به بوئنوس آیروس سفر کرده‌اند.

استان بوئنوس آیرس، بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین استان در کشور آرژانتین است. گردشگری بین‌المللی در بوئنوس آیرس در حال افزایش است. تخمین زده‌اند که ۱٫۵۵ میلیون گردشگر بین‌المللی از فرودگاه‌های اصلی مانند: Ezeiza International Airport (EZE) و Aeroparque Jorge Newbery (AEP) از ژانویه تا اکتبر سال ۲۰۱۷ وارد این شهر شده‌اند.

این شهر از تقاضای بالایی در گردشگری برخوردار است؛ بنابراین سال جدید را با افتتاح هتل‌های جدید و رویدادهای پر بازده در سال ۲۰۱۸ آغاز می‌کند.

در طی یک دوره ۱۰ ماهه، ۶۷۰۰۰ گردشگر از طریق فرودگاه‌های EZE و AEP وارد این شهر شدند که این نشان‌دهنده رشد ۴٫۵ درصدی نسبت به سال گذشته است. گسترش تعداد بازدیدکنندگان، بخشی از یک چرخه قوی است که طی آن ۱۵ ماه رشد پایدار صورت می‌گیرد و این الگو از سال ۲۰۱۲ تا کنون دیده نشده است.

۱۸۳ هزار نفر از این بازدیدکنندگان از آمریکای شمالی، آمریکا و کانادا بوده‌اند که برای کسب و کار و اوقات فراغت به بوئنوس آیرس آمده بودند؛ بیش از نیمی از آن‌ها در هتل‌های شهر اقامت داشتند و اغلب هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره را انتخاب می‌کردند. این افزایش رشد گردشگری باعث رشد ۶ درصدی اشتغال در گردشگری بین‌المللی شده است.

بوئنوس آیرس با چالش افزایش هتل‌ها روبرو است؛ در این میان هتل‌های بیشتری نیز تأسیس کرده است. هتلی با طراحی صیقلی در مارس ۲۰۱۸ افتتاح می‌شود. این هتل دارای ۱۳۲ اتاق، کلوپ سلامتی، استخر، اسپا و اتاق‌های مناسب برای رویدادهای تجاری و اجتماعی است. هتل MGallery نیز در طول سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ افتتاح می‌شود. این هتل در نزدیکی Retiro قرار دارد و دارای ۱۱۳ اتاق است.

در طول سال ۲۰۱۸ این شهر میزبان رویدادهای جهانی بزرگی خواهد بود که قطعاً تعداد توریست‌ها را همچنان بالا نگه می‌دارد. برخی از این وقایع مهم شامل Art Basel از ۱۱ تا ۱۶ سپتامبر است که این رویداد باعث شده است این شهر را اولین شهر خلاق در Art Basel نشان دهد و از ۶ تا ۱۱ اکتبر میزبان المپیک تابستانی جوانان خواهد بود.

منبع: کجارو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.