| کد خبر: 160262 |

ترس و تفریح در هتل گیم آف ترونز

هتل «بازی تاج و تخت» واقع در استراحتگاه Kittilä، دویست کیلومتر (تقریبا ۱۲۵ مایل) بالای قطب شمال و حدود ۹۰دقیقه از هلسینکی تأسیس شده است. این روستای یخی از ۲۲۰۰۰ تن برف و حدود ۴۰۰ تن یخ ساخته شده است.

تین نیوز

هتل «بازی تاج و تخت» واقع در استراحتگاه Kittilä، دویست کیلومتر (تقریبا ۱۲۵ مایل) بالای قطب شمال و حدود ۹۰دقیقه از هلسینکی تأسیس شده است. این روستای یخی از ۲۲۰۰۰ تن برف و حدود ۴۰۰ تن یخ ساخته شده است. هتل یخی با تم گیم آف ترونز با دراگون‌ها و اژدهای سریال مشهور گیم آف ترونز پر شده است. یک وایت واکر وحشت‌زده، با چشم‌های آبی روشن، یکی از مجسمه‌های ایستاده بی‌نظیر این مکان است.

هتل یخی گیم آف ترونز

اگرچه افراد زیادی مایل به رزرو کردن این هتل هستند، اما با آمدن تابستان این هتل تنها تا اوایل آوریل ۲۰۱۸ باز خواهد بود.

این روستای یخی روزانه برای بازدیدکنندگان باز می‌شود و دارای سینما و کلیسای مجلل است. رستوران دارای مبلمان منجمد و منو استیک گوزن شمالی است!

هتل یخی گیم آف ترونز

هر مجسمه در این مکان توسط مجسمه‌سازهای یخی حرفه‌ای از سراسر جهان طراحی شده است و هر یک از آن‌ها مربوط به نمایش تلویزیونی محبوب بر پایه‌ی کتاب «سرود یخ و آتش» George R.R. Martin است.

هتل یخی گیم آف ترونز

اگرچه این روستای یخی از سال ۲۰۰۰ بازگشایی شده، اما برای اولین بار است که با تم گیم آف ترونز تزئین شده است.

مجسمه‌های پیچیده‌ای وجود دارد که از تم‌ها و شخصیت‌های سریال معروف تاج و تخت ساخته شده‌اند. این هتل از ۱۴ اتاق خواب و ۱۰ سوئیت تشکیل شده که همه آن‌ها با مجسم‌ها تزئین شده است. برای مثال یک اتاق آن با تخت‌های سفید رنگ و واکرهای شیطانی تزئین شده است. یک قسمت آن با مجسمه دراگون ها تزئین شده است. نوشیدنی‌ها در جام‌های کریستال یخی به جای جام‌های طلایی عرضه می‌شود غذاها نیز در رستوران یخی سرو می‌شود.

هتل یخی گیم آف ترونز

در این هتل کلیسایی برای ازدواج زوج‌های جوان وجود دارد. درجه هوا در اتاق‌های این هتل منفی پنج درجه سانتی‌گراد است به همین دلیل تنها یک شب را می‌توان آنجا گذراند. اتاقک‌های جداگانه دیگری وجود دارد که برای گذراندن طولانی‌تر مناسب هستند.

در این هتل فعالیت‌های دیگری همچون اسکی، رانندگی بر روی برف و مجسمه‌سازی یخی صورت می‌گیرد. این مکان یک موقعیت عالی برای تجربه روستاهای برفی و مکان‌های زمستانی  است.

هزینه اقامت در این هتل از ۲۰۰ دلار برای هر شب آغاز می‌شود و برای ورود به روستای یخی ورودی ۱۸ دلاری دریافت می‌شود. راهنمای تور نیز برای گروهای ۳۰ نفره ۷۸ دلار هزینه دارد. این هتل تا تاریخ ۸ آوریل ۲۰۱۸ قابل رزرو شدن است.

منبع: کجارو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.