| کد خبر: 159793 |

علی ربیعی عنوان کرد؛

◄ گردشگری، رتبه اول میزان اشتغال در سال 95

بحث خدمات گردشگری موضوع مهمی است که باید قوانین تشویقی برای آن وضع شود که این منجر به ارزش افزوده و اشتغال می شود.

تین نیوز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز سه‌شنبه در آیین گشایش یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران افزود: بحث خدمات گردشگری موضوع مهمی است که باید قوانین تشویقی برای آن وضع شود که این منجر به ارزش افزوده و اشتغال می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، علی ربیعی گفت: رتبه اول میزان اشتغال در سال 95 به صنعت گردشگری اختصاص داشته با اینکه در آن زمان این صنعت کمتر مورد توجه بوده است.

او با بیان اینکه ملت ایران از ارتقای وضعیت گردشگری به نشاط و توسعه می‌رسد، ادامه داد: دو موضوع مهمی که مساله اصلی وزارت کار است یعنی ایجاد اشتغال و افزایش رفاه عمومی و رفع فقر، هر دو با توسعه گردشگری قابل دسترسی است.

ربیعی ادامه داد: در شورای اشتغال برای توسعه درست گردشگری هفت مسیر گردشگری در ایران را استخراج کرده‌ایم که باید توسعه گردشگری بر روی پایه های آن بنا شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: در شورای اشتغال کشور زمینه همکاری مشترکی با سازمان میراث فرهنگی برای تقویت گردشگری داریم ضمن اینکه توسعه گردشگری در شهرها و روستاهای کوچک باعث ایجاد اشتغال و سبب مهاجرت معکوس خواهد شد.

به گزارش ایرنا یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته باحضور علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، جبار کوچکی‌نژاد رئیس کمیسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی، محمد محب‌خدایی معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، جمشید حمزه‌زاده دبیر مجمع هماهنگی تشکل‌های گردشگری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران‌کل ادارات میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، جمعی از مدیران و کارشناسان گردشگری و سفرا و رایزنان 30 کشور در سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه از امروز  تا 6 بهمن از ساعت 9 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.