| کد خبر: 159764 |

◄ تفاهم سازمان هوایی ونکور و کمیسیون گردشگری کانادا

سازمان هوایی ونکور (YVR) و کمیسیون گردشگری کانادا با هدف تقویت روابط بین این دو سازمان، اولویت‌های استراتژیک در توسعه خدمات هوایی، گردشگری و فرصت‌های تجاری در سراسر کانادا توافق‌نامه همکاری طراحی کردند.

تین نیوز

سازمان هوایی ونکوور (YVR) و کمیسیون گردشگری کانادا با هدف تقویت روابط بین این دو سازمان، اولویت‌های استراتژیک در توسعه خدمات هوایی، گردشگری و فرصت‌های تجاری در سراسر کانادا توافق‌نامه همکاری طراحی کردند.

به گزارش تین‌نیوز، مدیر عامل کمیسیون گردشگری کانادا در این باره گفت: از آنجایی که ۲۵ درصد مسافران جهانی به کانادا می‌آیند، YVR یک شریک مهم برای صنعت گردشگری کانادا است و ما در تلاش هستیم تا این مشارکت را گسترش دهیم. تحت این توافق مهم، ما برنامه‌های بازاریابی خود را هماهنگ خواهیم کرد و تحقیقات و اطلاعات خود را برای ایجاد یک مزیت رقابتی به اشتراک می‌گذاریم.

براساس این توافق برنامه‌های بازاریابی آنان در کشورهای علاقه‌مند مانند: چین، برای حمایت از گردشگری و رشد کلیدی شرکت‌های هواپیمایی، طی یک توافق متقابل پیاده‌سازی شود.

هدف این توافق بهبود رویکردهای YVR و کمیسیون گردشگری کانادا، به منظور افزایش رشد گردشگری و به حداکثر رساندن بهره‌وری منابع است. با این اقدام هر دو سازمان تشویق شوند تا مهارت‌ها، هوش تجاری و اطلاعات خود را برای حمایت از یکدیگر و رسیدن به اهداف مربوطه، به اشتراک بگذارند.

براساس گزارش سایت کجارو، مدیر عامل شرکت هواپیمایی ونکور نیز در این باره تاکید کرد:ما از این توافق با کمیسیون گردشگری کانادا بسیار خوشحال هستیم، چراکه نه تنها باعث گسترش اولویت‌های ما در بازارهای هدف می‌شود، بلکه برای شرکای هواپیمایی ما نیز بسیار سودمند خواهد بود. این اولین نوع از این دست توافق‌نامه‌ها در کانادا است که باعث می‌شود اهداف شرکت هواپیمایی ما را تقویت کند. این توافق باعث می‌شود ما بتوانیم با کمک شرکای خود مسیرهای جدیدی را راه‌اندازی کنیم و YVR را به یک مرکز جهانی برای حمایت از اقتصاد بریتیش کلمبیا و کانادا تبدیل کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.