| کد خبر: 159724 |

◄ عرضه بلیت‌های تخفیف‌دار نوروزی هواپیما و قطار در نمایشگاه گردشگری

نمایشگاه گردشگری تهران از فردا ساعت ۱۰ صبح در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح می شود که تا روز جمعه ششم بهمن ماه ادامه دارد.

تین نیوز

طبق گفته معاون گردشگری، در نمایشگاه گردشگری تهران که از فردا  تا 6 بهمن در محل دائمی تنمایشگاه های تهران برگزار می شود قرار است بلیت‌های تخفیف دار نوروزی هواپیما و قطارها عرضه شود.

به گزارش تین‌نیوز، محمد محب خدایی اعلام کرده بود که با شرکت راه‌آهن و برخی ایرلاین‌ها هماهنگی‌هایی شده تا بلیت‌های نوروزی را با تخفیف‌های ویژه در دستور فروش قرار دهند.

نمایشگاه گردشگری امسال که مثل همیشه قرار است با جُنگ و جشنواره موسیقی اقوام و عشایر ایرانی همراه باشد، بخش ویژهای را هم به کودکان اختصاص داده تا نه تنها موسیقی فولکور استانها توسط آنها اجرا شود که برنامهریزی سفرها و انتخاب مقاصد با درنظر گرفتن سلیقه و نیاز کودکان اتفاق افتد.

یکی از سالن‌های این نمایشگاه که بخش جدید رویداد امسال به شمار می‌آید نیز به خوراکها و غذاهای ایرانی اختصاص دارد.

در دو سال گذشته سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با برگزاری جشنواره غذاهای ایرانی در سراسر کشور، قصد داشت تغییری در سلیقه غذایی رستوران‌ها ایجاد کند که البته در این کار ناموفق بود، حالا گوشه‌ای از نمایشگاه گردشگری به خوشمزه ترین انگیزه سفر در عصر حاضر اختصاص داده شده است.

بوم‌گردی و هتل‌ها نیز نه تنها قرار است در نمایشگاه چهار روزه گردشگری امکانات خود را به نمایش بگذارند بلکه فرصتی فراهم کرده‌اند تا از تخفیف‌های آن‌ها در زمستان و همچنین در سال ۹۷ مطلع شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.