| کد خبر: 159719 |

برگزاری نخستین همایش گردشگری کودکان و نوجوانان

نخستین همایش گردشگری کودکان و نوجوانان را همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته برگزار می‌شود.

تین نیوز

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در اقدامی متنوع و متفاوت که معاون گردشگری نوید آن را داده بود نخستین همایش گردشگری کودکان و نوجوانان را همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته  و با مشارکت سازمان‌های دولتی و غیردولتی مرتبط با حوزه گردشگری کودک برگزار می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز، این همایش با محور شناسایی ظرفیت‌های موجود و ایجاد فرصت‌های نو در زمینه گردشگری کودکان و نوجوانان، بررسی نقش سازمان‌های دولتی و غیردولتی در توسعه سفرهای کودک و نوجوان و روایت‌گری جاذبه‌های گردشگری برای مخاطب کودک و نوجوان از ساعت 13 تا 16 میزبان علاقه‌مندان این حوزه خواهد بود.

پخش و اجرای زنده برنامه عروسکی «مل‌مل»، موسیقی فولکلور (محلی) کودکان بوشهری، اجرای نمادین مراسم برداشت برنج کودکان گیلانی، جنگ سفر شاد کودکان، موسیقی فولکلور (محلی) کودکان گلستانی، موسیقی فولکلور (محلی) کردستانی، موسیقی فولکلور هرمزگانی، اجرای برنامه هنری کودکان خراسان جنوبی، تئا‌تر عروسکی کودکان یزد، موسیقی فولکلور (محلی) کودکان کرمانشاهی و اجرای برنامه موزیکال، پرفورمنس‌ها و چهره‌های هنری از جمله برنامه‌های نمایشگاه گردشگری با محوریت کودکان است.

همچنین در چهار روز برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته از 3 تا 6 بهمن، برنامه‌های متنوعی با محوریت کودکان و نوجوانان با مدیریت ستاد «همدان 2018» برگزار می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از سوم تا ششم بهمن ماه در زمینی به مساحت 41 هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

70 شرکت خارجی و 430 شرکت داخلی در این دوره نمایشگاه حضور خواهند داشت.

n82802938-72124151

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.