| کد خبر: 159405 |

ابتکار اعلام کرد؛

◄ تبدیل روستاها به مقاصد گردشگری

توسعه گردشگری و تبدیل روستاها به مقاصد گردشگری از برنامه‌های دولت است که باید امروز با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و برنامه‌ریزی و نگاه خلاقانه معطوف به آینده، این ظرفیت‌ها را بالفعل کنیم.

تین نیوز

معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور اعلام کرد: توسعه گردشگری و تبدیل روستاها به مقاصد گردشگری از برنامه‌های دولت است.

معصومه ابتکار در این زمینه تصریح کرد: روستاها درزمینهٔ صنایع‌دستی و تولیدات فرهنگی و گردشگری ظرفیت‌های بالایی دارند. توسعه گردشگری و تبدیل روستاها به مقاصد گردشگری از برنامه‌های دولت بوده و هست که باید امروز با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و برنامه‌ریزی و نگاه خلاقانه معطوف به آینده، این ظرفیت‌ها را بالفعل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز روستاهای کشورمان از سطح مطلوبی از خدمات اینترنت و فناوری‌های نوین برخوردارند و می‌توانند از فضای مجازی برای تجارت و آموزش استفاده کنند.

 این مقام مسئول گفت: هیچ فعالیتی بدون آموزش کافی و نگاه تخصصی و بنگاه‌داری صحیح و جامع نمی‌تواند موفق باشد. اگر می‌خواهیم فعالیت صنایع‌دستی موفقی را در دنیای امروز طراحی کنیم، باید برای آن بازاریابی مناسب را در نظر بگیریم و استاندارد بودن کالا و جذب مخاطب را نیز لحاظ کرد.

براساس گزارش فارس؛ ابتکار افزود: تلاش ما این است که بتوانیم شبکه‌ای را با فعالیت و طراحی خود اهالی روستاها برای اشتغال‌زایی و آموزش داشته باشیم که همزمان اطلاع‌رسانی و توانمندسازی را نیز انجام دهد. این‌ها مباحث مهمی است که به افزایش بهره‌وری کار کمک می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.