| کد خبر: 157525 |

◄ ایرلاین‌ها یک دلیل گرانی سفرند

این ایرلاین‌های هواپیمایی هستند که باعث گرانی‌ سفر در ایام پیک سفر می‌شوند.

تین نیوز

 این ایرلاین‌های هواپیمایی هستند که باعث گرانی‌ سفر در ایام پیک سفر می‌شوند. این نظر رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی است که می‌گوید: یکی از دلایل گرانی سفر بالا بردن هزینه‌ها توسط ایرلاین‌ها است و واقعا ارتباطی به آژانس‌های مسافرتی نیست و این ایرلاین‌های هواپیمایی هستند که باعث گرانی بویژه در زمان شلوغی سفرها می شوند.

حرمت‌الله رفیعی در تشریح دلایل گرانی سفر با گلایه از زیر ساخت های ضعیف گردشگری از جمله مشکل همیشگی سرویس های بهداشتی درباره وزارت شدن سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توضیح داد: بنده نظر شخصیم مخالف وزارت شدن سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است زیرا باعث بزرگ شدن این سازمان و سخت تر شدن ارتباط با مدیران سازمان خواهد شد.

او در گفتگو با تسنیم می‌افزاید: ایران کشوری است که سفر در آن برخلاف آمارها بسیار گران است به خصوص نسبت به کشورهای گردشگرپذیر، شاید صنعت گردشگری نیز بتواند جایگزین نفت شود ولی به شرط اینکه از تجربیات فعالان گردشگران استفاده شود.

رفیعی در ادامه بیان کرد:برخلاف باور در تمام دنیا هزینه نمایشگاهها را دولت ها پرداخت می کنند مانند کشور ترکیه که بزرگترین غرفه ها برای تبلیغات ارائه می دهند تا فعالان گردشگری حضور یابند و اصلا مصوبه دارند که هر چقدر گردشگر وارد آن کشورها کنند به آژانس‌ها پول می‌دهند در حالیکه هم اکنون آژانس‌ها از دولت پول نمی‌گیرند و این در حالی است که هر روز حضور فعالان گردشگری کشورمان در نمایشگاههای دنیا کم رنگ‌تر می شود.

وی درباره گرانی سفر از جمله هزینه‌های هتل گفت: هتلداران می گویند در دو مقطع سال ورود گردشگر زیاد است ولی نمایشگاههای دولتی نیز دقیقا در این دو مقطع برگزار می شود و این مشکل گرانی هتل ها را در بر خواهد داشت و هنور این مشکل نیز برطرف نشده است.

رفیعی ادامه داد: درحالیکه دولت نیز در گرانی و افزایش هزینه سفر تاثیر دارد و دولت نباید از مردم برای سفر پول بگیرد درحالیکه هزینه های هتل های ایران چند برابر هتل های کشورهای همجوار ما به مانند ترکیه است یعنی بسته سفر در ایران بسیار گران است که عوامل متعددی را دربر دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.