| کد خبر: 157205 |

در سعدآباد برگزار می‌شود

برگزاری کارگاه سفر و گردشگری با خودروی شخصی

چهارمین کارگاه سفر و گردشگری موزه برادران امیدوار با محوریت موضوع «سفر با خودروی شخصی» در سالن سینمای کاخ موزه ملت واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود.

تین نیوز

چهارمین کارگاه سفر و گردشگری موزه برادران امیدوار با محوریت موضوع «سفر با خودروی شخصی» در سالن سینمای کاخ موزه ملت واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می‌شود.

کارگاه جهانگردی با خودرو، مقدمات و تجهیزات سفر، دریافت روادید، مسیر و مسیریابی، نرم افزارها و سخت افزارهای مورد نیاز و مرور خاطرات سفر موضوعاتی است که در چهارمین کارگاه سفر و گردشگری به آن پرداخته خواهد شد.

این کارگاه با اجرای حسین علی محمدی یکی از جهانگردان ایرانی برگزار می شود که در طول 10 سال اخیر به بیش از 65 کشورجهان سفر کرده و مسافتی بیش از 110 هزار کیلومتر را در خارج از مرزهای ایران با خودروی شخصی پیموده است.

پس از پایان دوره چهارجلسه ای، یادبود شرکت در این دوره ممهور به مهر موزه و امضای برادران امیدوار به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد به مجموعه عمارت‌ها و کاخ‌هایی گفته می‌شود که در دربند، شمالی‌ترین و خوش آب و هواترین منطقه تهران در زمینی به مساحت ۱۱۰ هکتار بنا شده‌ است.

برادران امیدوار جهانگرد، پژوهشگر و مستندساز ایرانی هستند که از اوایل پاییز ۱۳۳۳ (۱۹۵۴ میلادی) سفر پژوهشگرانهٔ خود به دور دنیا را با دو دستگاه موتورسیکلت آغاز کردند و تا 1340 توانستند سفر خود به دور دنیا را به پایان برسانند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.