| کد خبر: 146498 |

برای شرکت در بیست‌ودومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی به چین سفر کرد

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای شرکت در بیست‌ودومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری به کشور چین سفر کرد.

تین نیوز
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای شرکت در بیست‌ودومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری به کشور چین سفر کرد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شب گذشته 20 شهریور 96 با همراهی محمد محب‌خدایی معاون گردشگری تهران را به مقصد شهر چنگدو در جنوب‌غرب چین ترک کرد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در نخستین روز از این سفر سه روزه با دبیر کل سازمان جهانی گردشگری دیدار خواهد کرد.

معاون رئیس‌جمهوری روز چهارشنبه 22 شهریور در مراسم افتتاحیه بیست‌ودومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری شرکت می‌کند، همچنین سخنرانی در نشست اول این مجمع، شرکت در مراسم کاشت درخت توسط وزرا و مسئولان گردشگری کشورهای شرکت‌کننده برای سال بین‌المللی توسعه پایدار، دیدار با رئیس اداره گردشگری ملی چین و شرکت در نشست عالی‌رتبه وزرا با موضوع گردشگری و اهداف توسعه پایدار از دیگر برنامه‌های مونسان در این روز است.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در آخرین روز سفر به چین، در نشست دوم مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری که با هدف تعیین دبیرکل جدید برگزار می‌شود شرکت می‌کند و حضور در نشست پنج کشور حوزه دریای خزر شامل ایران، روسیه، قزاقستان، ترکمنستان و آذربایجان، آخرین برنامه او در این سفر است.

بیست‌ودومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری از 11 تا 16 سپتامبر (20 تا 25 شهریور) در شهر چنگدو چین برگزار می‌شود.
منبع: خبرگزاری میراث فرهنگی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.