| کد خبر: 140790 |

◄ گردشگری و صنایع دستی محور اقتصاد مقاومتی در روستاها

صدیقه چگینی خبرنگار تین نیوز قزوین: در اجرای طرح های اقتصادی برای روستاهااولویت با بخش های گردشگری و صنایع دستی است.

تین نیوز

صدیقه چگینی خبرنگار تین نیوز از قزوین: در اجرای طرح‌های اقتصادی برای روستاها اولویت با بخش‌های گردشگری و صنایع دستی است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در این باره گفت: گردشگری وصنایع دستی محور اقتصاد مقاومتی در مناطق روستایی است زیرا سودآوری و داشتن ارزش افزوده در آن مورد توجه قرار گرفته است.

سید ابوالفضل رضوی در نشست مشترک با معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری قزوین که به منظور ارائه گزارش اقدام‌ها و فعالیت‌های انجام شده در حوزه روستایی قزوین و نیز پیگیری اعتبارات پروژه‌های مناطق محروم استان در دفتر معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: طرح‌های گردشگری و صنایع دستی در توسعه مناطق روستایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و باید در معرفی این طرح‌ها به موضوع سودآوردی و بهره‌مندی آنها از ارزش افزوده توجه ویژه شود.

وی در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد استاندار قزوین و زیرمجموعه آن به جهت توجه ویژه به مسائل روستایی این استان به تشریح بسته‌های حمایتی دولت از طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی روستایی پرداخت.

رضوی همچنین جهت پیگیری مشکلات مطرح شده و نیز برای تامین اعتبار برخی پروژه‌های روستایی و مناطق محروم استان قول مساعدت داد.

در ادامه این دیدار علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین ضمن ارائه گزارش فعالیت های عمرانی و نیز اقدام‌های انجام شده در زمینه اقتصاد مقاومتی در روستاهای استان خواستار تخصیص اعتبارات ویژه جهت اجرای طرح های راه روستایی، آب شرب و اجرای طرح‌های هادی در مناطق محروم استان شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.