| کد خبر: 134162 |

پرواز شیراز – وین از ۱۲ تیر ماه برقرار می شود

۱۹ خرداد ۱۳۹۶ کد خبر 369046 27 بازدید بدون نظر ایمیل پرینت پرواز شیراز – وین از ۱۲ تیر ماه برقرار می شود نخستین پرواز مستقیم از #شیراز به #وین ۱۲ تیرماه برقرار خواهد شد.

تین نیوز
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ کد خبر 369046 27 بازدید بدون نظر ایمیل پرینت پرواز شیراز – وین از ۱۲ تیر ماه برقرار می شود نخستین پرواز مستقیم از #شیراز به #وین ۱۲ تیرماه برقرار خواهد شد.
 
به گزارش دنیای سفر، “نایب رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس” نایب رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس با مثبت ارزیابی کردن برقراری ایستگاه های پروازی شرکت های هواپیمایی معتبر خارجی در شیراز گفت: بی شک راه اندازی مسیرهای جدید و مستقیم هوایی از شیراز به مقصد شهرها و کشورهای هدف، تاثیر بسزایی در رونق اقتصادی و توسعه پایدار گردشگری استان دارد.
 
کیومرث حسینی افزود: با توجه به تقاضای زیاد مسافران برای سفر به کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی (کانادا و آمریکا)، یکی از پیگیری های فعالین حوزه گردشگری فارس به ویژه اعضای انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، برقراری پرواز مستقیم از شیراز به وین بود که خوشبختانه نخستین پرواز این مسیر هوایی ۱۲ تیرماه برقرار خواهد شد.
 
حسینی، ادامه داد: شرکت هواپیمایی اتریش، نخستین شرکت هواپیمایی اروپایی است که هم اینک ایستگاه پروازی اش در شیراز راه اندازی شده است. به گفته وی، با توجه به توافقات صورت گرفته مقرر شد این پرواز ۴ روز در هفته و در مسیر وین-اصفهان-شیراز-اصفهان-وین انجام شود.
 
حسینی افزود: طبق برنامه ریزی ها، پرواز وین به شیراز در روزهای دوشنبه، چهارشنبه، جمعه و یک شنبه هر هفته انجام می شود و پرواز شیراز به وین نیز در روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه می باشد. نایب رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس با اشاره به اینکه نوع هواپیماهای این شرکت ایرباس ۳۱۹ است، گفت: ساعت ورود این پروازها از وین به شیراز ۴ و ۳۵ دقیقه و ساعت خروج آن ها ۹ و ۲۰ دقیقه اعلام شده است.
 
حسینی ادامه داد: این پروازها در مسیر رفت و برگشت از شیراز به وین، توقفی در فرودگاه اصفهان دارد به طوری که در مسیر رفت، مسافران ۴۰ دقیقه و در مسیر برگشت ۳۰ دقیقه در این فرودگاه خواهند ماند، اما این وقفه به معنای خروج مسافران از هواپیما نیست بلکه زمان تعیین شده برای ورود یا خروج مسافران اصفهانی در نظر گرفته شده است.
 
به گزارش دنیای سفر، برقراری پروازهای مستقیم هوایی از شیراز این امکان را به گردشگران می دهد که در مدت کوتاه چند ساعته به مقصد مورد نظرشان در شهرهای خارجی سفر کنند و بدون تردید فعالیت این شرکت ها تاثیر بسزایی در رونق گردشگری شیراز و استان فارس خواهد داشت. « دنیای سفر » این نوشته را از « خبرجنوب » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دنیای سفر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.