| کد خبر: 132631 |

اواخر امسال؛ ورود کروزهای خارجی به ایران

تین نیوز

معاون مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بر اساس تلاش های در حال انجام، زمستان امسال شاهد ورود کروزهای خارجی به سواحل و جزایر ایران در خلیج فارس و دریای عمان خواهیم بود.

 

به گزارش مانا، حسین عباس نژاد اظهار داشت: با توجه به نقش پررنگ سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه گردشگری دریایی کشور، نماینده این سازمان در چهارمین کنفراس و نمایشگاه بین المللی گردشگری دریایی که در تاریخ دوم و سوم خرداد ماه امسال در آتن یونان برگزار شد، حضور یافت.
 

معاون مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان ساخت: با حضور ایران در این کنفرانس بین المللی زمینه توسعه هر چه بیشتر گردشگری دریایی کشور فراهم خواهد شد.


این مقام مسئول در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: در این کنفرانس بین المللی تمام متخصیص جهان در حوزه گردشگری دریایی از کشورهای پیشتاز در توریسم دریایی به ویژه فعالیت در زمینه کشتی های کروز حضور داشتند.


وی همچنین به حضور مهمترین شرکت های کروز لنددنیا در چهارمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی گردشگری دریایی کشور جهت معرفی ، تبلیغ و بازاریابی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه و کنفرانس بین المللی از اهمیت بسیار زیادی برای بازاریابی و معرفی شرکت های کروز لند برخوردار است.


این مقام مسئول در سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه گفت: محور اصلی این کنفرانس، توسعه خطوط کروز در شرق مدیترانه بود


عباس نژاد خاطرنشان ساخت: با توجه به مقالات ارائه شده در ماه های اخیر، برخی از بازارهای اصلی گردشگری دریایی برای کشتی های کروز خارجی در شرق مدیترانه از جمله لیبی، مصر، ترکیه و سوریه به دلیل مسائل سیاسی و جنگ از دست رفته است.


به گفته وی، آبهای کشورهای مذکور در گذشته یکی از بازارهای اصلی کشتی های کروز اروپایی محسوب می شدند.
معاون مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: حضور نمایندگان ایران در چهارمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی گردشگری دریایی آتن فرصت بسیار خوبی برای ایران بود تا بتواند نسبت جذب کروزهای خارجی در نبود برخی از بازارهای آنها، اقدام کنند.


معاون مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: بر اساس تلاش های در حال انجام برای جذب کروزهای خارجی به ایران امید می رود زمستان امسال شاهد ورود کروزهای بسیاری به سواحل و جزایر ایران در خلیج فارس و دریای عمان باشیم.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.