| کد خبر: 129601 |

آخرین خبر از برنامه پرواز حجاج ایرانی

تین نیوز

حمید محمدی در دیدار مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون روند برنامه‌ریزی و اقدامات حج سال جاری گفت: با تلاش هیئت مسکن حج جمهوری اسلامی کار تدارک مسکن در مدینه منوره نهایی شده و بیش از  80 درصد از هتل‌های مورد نیاز حجاج در مکه مکرمه تامین شده است.

 

به گزارش فارس، رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام 86 هزار و 500 زائر ایرانی به حج امسال، برنامه‌ریزی برای پروازهای حج را یکی مهم‌ترین بخش‌های امور اجرایی حج توصیف کرد و اظهار داشت: با توجه به فرصت بسیار کم لازم است شرکت‌های هواپیمایی ایرانی برنامه مناسبی برای انتقال حجاج تدارک ببینند و آمادگی لازم را داشته باشند.

 

مهندس فرهاد پرورش مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار، ضمن اعلام آمادگی ناوگان هوایی این شرکت برای خدمات رسانی به حجاج گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خدمت شایسته به حجاج را امری واجب برای خود تلقی می‌کند و خدمت به زائران خانه خدا برای این مجموعه افتخار است.

 

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با توجه به افزایش 35 درصدی حجاج نسبت به سال 94 اظهار داشت: از هم اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات پروازی مناسب در حال انجام است و با توجه به افزایش تعداد حجاج روزانه 30 پرواز برای اعزام حجاج به سرزمین وحی انجام خواهد شد.

 

قیمت پروازهای حج یکی از محورهای گفت‌وگوی طرفین بود که بر اساس هزینه تمام شده نهایی خواهد شد.

86 هزار و 500 حاجی ایرانی در مدت زمانی یک ماهه از ابتدای مرداد ماه به حج اعزام می‌شوند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.