| کد خبر: 127976 |

برقراری دوباره پرواز صبح جمعه تهران - یزد

تین‌نیوز| بعد از پیگیری های خبرگزاری های جمهوری اسلامی استان یزد و تهیه چند خبر و گزارش مسئول روابط عمومی فرودگاه‌های استان یزد از برقراری دوباره پرواز صبح جمعه تهران – یزد - تهران از سوی شرکت هواپیمایی نفت از جمعه 8 اردیبهشت ماه خبر داد.

 

به گزارش ایرنا، محمدجواد ادیب دوست روز یکشنبه در این خصوص گفت: این اقدام درپی درخواست مکرر مسافران فرودگاه بین المللی یزد انجام شده و این پرواز از جمعه این هفته ساعت 7:10 صبح از تهران به مقصد یزد و ساعت 9:10 صبح از یزد به مقصد تهران انجام خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: این پروازها پس از حدود هفت ماه وقفه، مجددا با پیگیری های مدیرکل فرودگاه های استان یزد و همزمان با فرارسیدن عیدسعید مبعث از سوی شرکت هواپیمایی نفت و با هواپیمای فوکر 100 صورت می گیرد.

 

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های یزد علت تعطیلی پروازهای صبح جمعه تهران- یزد در ماه های گذشته را مسائل مربوط به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) عنوان کرد.

 

با توجه به اینکه عده ای از استادان دانشگاه های معتبر کشور در طول هفته در تهران تدریس دارند و تنها در 2 روز پایانی هفته می توانند در دانشگاه های سایر استان ها برای دانشجویان مقاطع تکمیلات تحصیلی ارائه درس داشته باشند، حذف پروازهای صبح جمعه یزد برنامه کلاس های دانشگاه هایی را که در روز جمعه برگزار می شود که عمدتا در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا هستند، تحت تاثیر قرار داده است.

 

بعد از گزارش اول ایرنا٬ با پیگیری های مدیرکل فرودگاه های استان یزد و خبرگزاری جمهوری اسلامی قول اولیه برای برقراری پرواز از سوی یک شرکت دیگر تا عید مبعث داده شد.

 

فرودگاه یزد با پیشرفت های زیرساختی در دولت تدبیر و امید هر سال شاهد رشد تعداد پروازها و مسافران بوده به گونه ای که در سال 1395نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن تعداد پرواز در این فرودگاه 26 درصد و تعداد مسافر جابجا شده 28 درصد و نیز میزان بار جابجا شده 22 درصد افزایش داشته است.

 


 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.