| کد خبر: 12618 |

به‌زودی در فرودگاه کرمانشاه ویزای ۱۵ روزه صادر می‌شود

تین نیوز | استاندار کرمانشاه گفت: این دولت برنامه‌های خاصی برای توسعه‌ی گردشگری دارد که به‌دنبال آن ما نیز در استان کرمانشاه تلاشمان بر محور توسعه‌ی گردشگری است.
 
پمهندس «ابراهیم رضایی» در گردهمایی توسعه‌ی گردشگری که با حضور 18 تورگردان شرکت‌های برجسته‌ی گردشگری کشورهای اروپایی و آمریکایی و توسط هلدینگ گردشگری مارکوپولو در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه با داشتن بیش از 2000 اثر تاریخی ثبت ملی شده به همراه اثری بی‌بدیل به نام بیستون که در تارک میراث جهانی بشر ثبت شده، شرایط ویژه‌ای برای توسعه‌ی گردشگری دارد.
 
وی افزود: طبیعت بکر، آثاری منحصر به فرد، صنایع‌دستی زیبا و تولیدات سنتی اصیل همراه با مردمی خونگرم و مهمان‌نواز از گذشته‌های دور تاکنون کرمانشاه را به مقصدی جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کرده است.
 
رضایی تصریح کرد: در سال‌های نه چندان دور شاهد حضور گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان در ایران بودیم و ایران از این منظر برای گردشگران، کشوری شناخته شده است و امید می‌رود که مجدداً این رونق برگردد و ما بتوانیم پیام صلح، مهربانی و انسانیت که یکی از ارزش‌های دینی، اعتقادی و فرهنگی ماست را به جهانیان منتقل کنیم.
 
استاندار کرمانشاه یادآور شد: دولت دکتر روحانی برنامه‌های خاصی برای توسعه‌ی گردشگری دارد که به‌دنبال آن ما نیز در استان کرمانشاه تلاشمان بر محور توسعه‌ی گردشگری است.
 
وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌ها ما برای توسعه‌ی گردشگری استان صدور ویزای 15 روزه در محل فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه برای گردشگران خارجی است که این مهم می‌تواند به توسعه‌ی گردشگری استان کمک قابل توجهی کند.
 
رضایی یادآور شد: تلاشمان این است که بتوانیم در استان کرمانشاه با ایجاد زیرساخت‌های مناسب، بهترین شرایط را برای حضور گردشگران و رفاه آنها مهیا کنیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.