| کد خبر: 12312 |

آمادگی کامل منطقه آزاد ماکو برای پذیرایی از مسافران داخلی و گردشگران خارجی

تین نیوز | مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو با اشاره به آغاز فصل تابستان، از آمادگی کامل منطقه آزاد ماکو برای پذیرایی از مسافران داخلی و گردشگران خارجی در طول ایام تابستان خبر داد.
 
علی بیننده با اشاره به آغاز فصل تابستان اظهار داشت: منطقه آزاد ماکو آمادگی میزبانی از مسافران تابستانی از اقصی نقاط کشور را دارد.
 
وی در همین راستا به تشکیل جلسات هماهنگی مختلفی با نهادهای مرتبط و ذیربط در این مسئله اشاره کرد و افزود: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده تسهیلات سفرهای تابستانی افراد به این منطقه در حال فعال شدن است.
 
بیننده همچنین به آمادگی هتل‌ها و مسافرخانه‌های این منطقه برای پذیرایی از مسافران سفرهای تابستانی به این منطقه اشاره کرد و افزود: بازرسی‌های لازم از این اماکن به عمل آمده و موارد لازم نیز تذکر داده شده است.
 
وی با اشاره به تقارن نخستین ماه فصل تابستان با ماه ضیافت الهی و کاهش پیک سفرها در این مقطع زمانی، گفت: البته با این وجود درصدی از گردشگران و مسافران نیز این برهه زمانی را برای انجام سفرهای خود انتخاب کرده‌اند.
 
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو ادامه داد: غالب برنامه‌ریزی‌ها برای پس از ماه رمضان و زمان اوج ورود مسافران به منطقه آزاد ماکو صورت گرفته است تا با مشکلی در اسکان مسافران و ارائه خدمات لازم به آنها مواجه نشویم.
 
وی به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تفریحی برای مسافران منطقه آزاد در شب‌های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در همین راستا در برخی از پارک‌های شهرستان‌های ماکو، شوط و پلدشت برنامه‌های تفریحی بعد از افطار برای استقبال از مسافران و گردشگران این منطقه در حال برگزاری است.
 
بیننده از برگزاری جشنواره‌های تابستانی نیز در ایام پس از ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف این منطقه اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها عموما در مناطقی که دارای ظرفیت‌های بالای گردشگری هستند برگزار می‌شوند.
 
وی همچنین به تمهیدات صورت گرفته برای استقبال از مسافران و گردشگران خارجی نیز اشاره کرد و افزود: ستاد خدمات سفر برای مسافران خارجی در طول سال فعال بوده و برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران خارجی در نزدیکی مرز گمرک بازرگان، در مرز ایران و ترکیه فعال بوده و خدمات لازم را به گردشگران خارجی ارائه می‌کند.
 
بیننده با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری منطقه آزاد ماکو، از عموم هم‌میهنان خواست تا با سفر به اینکه ضمن برخورداری از آثار طبیعی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری این منطقه با شرایط و استعدادهای آن برای سرمایه‌گذاری نیز بیش از پیش آشنا شوند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.