| کد خبر: 147442 |

مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

نصب 17 دوربین ثبت تخلف در جاده‌های کهگیلویه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از نصب 17 دوربین ثبت تخلف با اعتباری افزون‌بر 38 میلیارد ریال در جاده‌های این استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از نصب 17 دوربین ثبت تخلف با اعتباری افزون‌بر 38 میلیارد ریال در جاده‌های این استان خبر داد.

علی خوان‌پایه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: تخلفات جاده‌ای از جمله سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و سایر تخلفات رانندگی توسط این دوربین‌ها ثبت و ضبط و فیش جریمه به همراه عکس به منزل مالک خودرو مربوطه ارسال می‌شود.

وی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پروژه‌های مختلفی در شهرستان‌های استان در زمینه لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی با اعتباری افزون بر 68 میلیارد ریال تعریف و اجرایی شد.

خوان‌پایه از نصب 3 دستگاه پل عابر پیاده در محور یاسوج-بابامیدان با اعتباری افزون‌بر 8 میلیارد ریال خبر داد و افزود: اجرای نیوجرسی به طول 5 هزار و 300 کیلومتر در محور یاسوج-بابامیدان با اعتباری بیش از 16 میلیارد ریال انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی سه سال 93، 94 و 95 شاهد 6.2 درصدی تلفات جاده‌ای هستیم، گفت: این استان دارای 5 هزار و 893 کیلومتر جاده اعم از روستایی، چهارخطه، راه اصلی و راه فرعی است.

خوان‌پایه با تاکید بر اینکه وجود کوه‌های بلند، این استان را از داشتن جاده‌های خوب به دلیل سخت‌گذر بودن با مشکل مواجه است، ادامه داد: وجود گردنه‌ها با ارتفاع زیاد در طول محورهای منتهی به مرکز استان و سایر شهرستان‌های همجوار حمل و نقل زمینی را نیز با مشکل روبه‌رو کرده است.

وی عنوان کرد: پل دوم ورودی باشت به طول 160 متر با اعتبار پیش بینی شده 45 میلیارد ریال کلنگ زنی که به طور حتم در صورت تامین اعتبار در کمترین زمان ممکن افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.