| کد خبر: 144834 |

جاده چرام به دهدشت نیازمند تخصیص اعتبار

متاسفانه شهرستان چرام از جاده مناسب بی‌نصیب است و جاده‌ای که دو شهرستان مهم و پر جمعیت کهگیلویه و چرام را به هم متصل می‌کند، ماه‌هاست که خراب کرده‌اند و درست نشده است.

تین نیوز

متاسفانه شهرستان چرام از جاده مناسب بی‌نصیب است و جاده‌ای که دو شهرستان مهم و پر جمعیت کهگیلویه و چرام را به هم متصل می‌کند، ماه‌هاست که خراب کرده‌اند و درست نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  چرام،جاده معمولاً بهترین مسیر برای رفتن از یک مکان به مکان دیگر است اما در شهرستان چرام جاده های بین شهری از مشکلات زیادی برخوردار است.

جاده محور ناامنی، مرگ و کشته شدن نیست، راه مناسب اگر نباشد پیشرفت هر شهرستان میسر نمی شود.

متاسفانه شهرستان چرام از این مقوله بی‌نصیب است و جاده‌ای که دو شهرستان مهم و پر جمعیت کهگیلویه و چرام را به هم متصل می‌کند، ماه‌هاست که خراب کرده‌اند و درست نشده است.

مردم اذعان دارند که هر روز منتظر اتفاق ناخوشایندی هستند، اگر از اول بنا بر درست کردن بود چرا تاکنون تاخیر داشته و اگر توان درست کردن ندارید به حالت اول برگردانید.

این جاده سنگ و شن‌هایی که در مسیر ریخته شده، جان مردم را تهدید می‌کند و مردم از این وضعیت ناراضی هستند.

البته این را باید گفت که پس مانور رسانه و سخنان برخی مسئولان درخصوص این جاده اقداماتی از سوی مسئولان مربوطه صورت گرفت اما بازهم نیازمند اعتبار کلان می باشد.

با توجه به شنیده ها بیان می شود که اعتباری در این خصوص تخصیص داده شده است که چرامی ها انتظار دارند که این پروژه هرچه سریعتر بازسازی شود.

قصد داشتیم آخرین خبرها را در این مورد از رئیس شهرسازی چرام بپرسیم اما چون شهرستان چرام مدتی است که بدون مدیر شهرسازی به سر می برد،موفق به این کار نشدیم.

اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود و ماهیاری رئیس سابق اداره راه و شهرسازی چرام در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در 1شهریور سال94 گفت: این جاده که مشترک بین شهرستان کهگیلویه و چرام است خوشبختانه هم اکنون عملیات راهسازی آن فعال شده و 2 شرکت پیمانکاری مشغول کار هستند.

 

منبع: سايت خبری راه دانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.