| کد خبر: 142889 |

نماینده مجلس خبر داد:

پروزاهای داخلی و خارجی از فرودگاه شهرکرد افزایش می‌یابد

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: پرواز تهران – شهرکرد – عسلویه، تهران – شهرکرد – کیش و تهران – شهرکرد – کویت برقرار می‌شود.

تین نیوز

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: پرواز تهران – شهرکرد – عسلویه، تهران – شهرکرد – کیش و تهران – شهرکرد – کویت برقرار می‌شود.

علی کاظمی باباحیدری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به دیدار با مدیرعامل سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: هدف این است که جاده‌های هوایی استان توسعه یابند.

وی افزود: افزایش تردد به استان موجب پیشرفت چهارمحال و بختیاری و توسعه خطوط هوایی، ریلی و زمینی خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برقراری پرواز از استان به عسلویه، اهواز، کیش، و کشورهای کویت و عراق خواسته مردم استان بوده است و در این دیدار در این خصوص بررسی‌های لازم صورت گرفت.

کاظمی باباحیدری با اشاره به حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و نماینده مردم بروجن در این دیدار، تاکید کرد: مقررشد پرواز تهران - شهرکرد - عسلویه، تهران - شهرکرد - کیش و تهران - شهرکرد - کویت برقرار شود.

وی گفت: در آینده نیز پرواز شهرکرد - نجف برقرار و پروازهای شهرکرد - تهران و بالعکس و شهرکرد - مشهد و بالعکس نیز بیشتر شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه خرید هواپیماهای ATR برای کشور انجام شده است، خاطرنشان کرد: مقرر شده است سهمیه‌ای از این هواپیما برای استان در نظر گرفته شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.