| کد خبر: 141926 |

19 طرح عمرانی بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد بهره‌برداری شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 19 طرح عمرانی بسیج سازندگی این استان از ابتدای سال 1395 تا پایان تیرماه سال جاری بهره‌برداری شده است.

تین نیوز

رئیس سازمان بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 19 طرح عمرانی بسیج سازندگی این استان از ابتدای سال 1395 تا پایان تیرماه سال جاری بهره‌برداری شده است.

رضا رنجبر روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود که 2 باب کتابخانه در روستاهای خیرآباد و بابا کلان در گچساران،10 باب گلزار شهدا، جاده بین مزارع روستای اسکندری در چرام به طول 2 کیلومتر، پنج باب خانه عالم و یک باب یادمان شهدا از طرح‌های اجرا شده در استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال گذشته تا پایان تیرماه سال جاری بوده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از در حال اجرا بودن 14 طرح عمرانی در این استان خبر داد.

رنجبر ابراز داشت: ساخت 10 مصلی،3 یادمان شهدای گمنام و یک باب خانه عالم از طرح‌های عمرانی مهم در حال اجرای بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد است.

وی پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها را بیش از 70 درصد برآورد کرد.

رنجبر بیان کرد: 35 طرح محرومیت زدایی این استان در دست اقدام است.

وی گفت: ساخت 3 باب خانه بهداشت، 16 باب مسجد،2 باب گلزار شهید و سه رشته قنات از مهمترین این طرح‌هاست که عملیات اجرایی آنها در هفته آینده شروع می‌شود.

رنجبر عنوان کرد: احداث، مرمت و زیبا سازی 250 مدرسه، مسجد، خانه نیازمند، سرویس بهداشتی و حمام از دیگر برنامه‌های محرومیت زدایی است که از سوی گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

رنجبر اعزام 178 تیم پزشکی درمانی، آموزشی به مناطق کم برخوردار برای ارائه خدمات رایگان به روستائیان، انجام دوره‌های آموزشی سواد آموزی برای یک هزار و 200 نفر، اعزام بیش از 20 هزار نفر در قالب گروه‌های جهادی برای ارائه خدمات کشاورزی، عمرانی، آموزشی و بهداشتی و به‌کارگیری سه هزار و 397 دانش آموز در طرح هجرت و صدور 2 هزار 100 گواهینامه مهارتی برای متقاضیان اجرای طرح‌های اشتغالزا از دیگر اقدامات بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد در این مدت بوده است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با 713 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی ایران قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.