| کد خبر: 141066 |

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اتصال یاسوج به آزادراه شیراز - اصفهان با 800 میلیارد تومان هزینه

یاسوج- مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت:اتصال یاسوج به آزادراه شیراز -اصفهان اعتباری بالغ بر 800 تا یکهزار میلیارد تومان نیاز دارد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت:اتصال یاسوج به آزادراه شیراز -اصفهان اعتباری بالغ بر 800 تا یکهزار میلیارد تومان نیاز دارد.

محمد علی علیمردانی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای این آزاد راه به دو روش مصوبه گرفتیم که یکی 70 درصد بخش خصوصی و 30 درصد دولتی و یکی به طور کامل بخش خصوصی است که هردو گزینه در حال پیگیری است.

علیمردانی تصریح کرد: امروز با سرمایه گذاری در حوزه آزادراه ها جلسه داشتیم و مذاکراتی در این راستا انجام شد و قرار شد مقدماتی از طرف ما و مقدماتی توسط سرمایه گذار انجام شود و سرمایه گذار با ورود به استان بررسی جامع تری انجام دهد و امید است که به نتیجه لازم برسیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان داشت: آزادراه یک پروژه ملی است و فقط هدف استانی نیست و برای استان امتیازهای فراوانی دارد.

وی افزود: ترافیک ورودی بابامیدان به یاسوج، از حوزه جنوب کشور استان بوشهر و استانهای جنوبی و ترافیک ورودی از سمت دهدشت- پاتاوه که از خوزستان سرریز می شود و در واقع محور بندر امام به مرکز و شرق کشور ترافیکش به این آزاد راه منتقل شده و از نظر اقتصادی تاثیرات زیادی در منطقه دارد و از نظر توریسم زمان رسیدن توریسم های منطقه جنوب به استان کمتر می شود.

علیمردانی گفت: با توجه به اینکه عمده تصادفات در ورودی شهرها اتفاق می افتد ما اصلاح ورودی در اکثرها شهرها را در دست اقدام داریم ولی در حوزه اعتباری مشکل داریم.

وی افزود: خوشبختانه امسال با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان ورودی شهر یاسوج، قسمت میانی بلوار را جدول گذاری، اصلاح و روکش آسفالت انجام دهیم و راه و شهرسازی وظیفه خود را در این حوزه انجام داده است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.