| کد خبر: 140782 |

سند راهبردی کاهش تصادفات در محورهای کهگیلویه و بویراحمد جامع شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه موارد لازم در سند راهبردی برای کاهش تصادفات در محورهای شریانی و مهم این استان ذکر نشده است، گفت: این سند نیازمند تکمیل است.

تین نیوز

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه موارد لازم در سند راهبردی برای کاهش تصادفات در محورهای شریانی و مهم این استان ذکر نشده است، گفت: این سند نیازمند تکمیل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست ایمنی راه‌ها با بیان اینکه میزان تردد در استان 263 درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: علی رغم افزایش تردد میزان فوتی‌ها تنها 5 درصد رشد داشته و این مسئله نشان دهنده اقدامات مطلوب دستگاه‌های متولی در این حوزه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتظار می‌رود در تدوین این سند یک مقایسه با آمار و اطلاعات کشور انجام شود چرا که آمارها در مقایسه نمود پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: یکی از ضعف‌های این سند عدم پیش بینی هدف گذاری در سند است که تعیین چشم انداز در یک سند ضروری و لازم است که باید متناسب با سند برنامه ریزی‌ها انجام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین برای واقعی تر شدن آمار این سند باید تعداد تصادفات درون شهری و برون شهری تفکیک و ارائه شود.

وی گفت: از کلی بودن برنامه‌ها خودداری شود و برنامه‌ها با جزئیات و دقیق بررسی و تدوین شود.

خادمی ابراز کرد: راه و شهرسازی با همکاری سایر دستگاه‌های متولی در این خصوص نشستی مشترکی برگزار کرده و مشکلات و ضعف‌های سند راهبردی را بررسی و پس از تدوین در نشست بعدی ایمنی راه‌ها آن را ارائه دهند.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.