| کد خبر: 10885 |

مدیرکل جدید حمل‌ونقل و پایانه‌های استان کهگیلویه و بویر احمد معرفی شد

تین نیوز |  ​علی خوان‌پایه به عنوان مدیركل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان كهگیلویه و بویر احمدمعرفی شد.
به  گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، در این مراسم از خدمات مهندس مصدقی مدیركل سابق و  علی رحیمیان سرپرست سابق اداره كل حمل‌ونقل و پایانه‌های این استان تقدیر و علی خوان پایه  به عنوان مدیركل جدید این اداره كل معرفی شد.
دكتر نوروزی معاون برنامه‌ریزی استانداری كهگیلویه و بویر احمد در این مراسم با اشاره  به اهم فعالیت‌هایی كه در سطح  استان توسط تیم  مدیریتی استان در حال اجراست، از تشكیل كمیته راهبردی اقتصادی ، فرهنگی، اجتماعی و زیرساختی با مشاركت همه نخبگان استانی و كشوری برای پیشبرد اهداف سازمان با بهره‌گیری از تجربه و دانش نخبگان خبر داد.
مدیركل حمل ونقل و پایانه‌های استان نیز سدر این مراسم از تلاش خدمتگزاران سازمان، دستگاه‌های خدمت رسانی ، پلیس‌راه و انجمن‌های صنفی و شركت‌های حمل‌ونقل استان و كاركنان این اداره كل تقدیر كرد و به  كاهش تلفات و تصادفات و تأمین امنیت در جاده‌های استان و خدمت‌رسانی به شركت‌های حمل‌ونقل  استان و نظم دادن به پایانه‌های مسافربری و همت بیشتردر امر حمل‌ونقل كالا را از عمده‌ترین اهداف و مسئولیت‌های این اداره  كل برشمرد.
بر اساس این گزارش در این مراسم  با اهدای لوح  تقدیر از سوی مهندس كشاورزیان معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌‌ونقل جاده‌ای از زحمات مهندس مصدقی  مدیركل سابق حمل‌ونقل و پایانه‌های استان و رحیمیان سرپرست سابق این اداره تقدیر و حكم انتصاب علی خوان پایه  مدیركل جدید حمل‌ونقل و پایانه‌های استان ابلاغ شد.
گفتنی است مراسم یاد شده با حضور معاون حمل‌ونقل سازمان، معاون برنامه‌ریزی استانداری ، مدیركل راه وشهرسازی ، فرمانده قرارگاه پلیس‌راه استان، رئیس راهنمایی و رانندگی و فرمانده پلیس‌راه یاسوج – شیراز برگزار شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.