| کد خبر: 160913 |

سرویس دهی رایگان ۶۰ دستگاه اتوبوس به راهپیمایان ۲۲ بهمن کرمان

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی کرمان و حومه از سرویس‌دهی ۶۰ دستگاه اتوبوس به شهروندان به صورت رایگان جهت شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

تین نیوز

  مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمان و حومه از سرویس دهی ۶۰ دستگاه اتوبوس به شهروندان به صورت رایگان جهت شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش تین نیوز، محمود ایران منش اظهار کرد: به مناسبت برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، سرویس دهی رایگان توسط ۶۰ دستگاه اتوبوس از تمامی مسیرهای اصلی شهر یک ساعت قبل از شروع مراسم به سمت چهارراه طالقانی انجام می شود و بعد از پایان مراسم نیز، سرویس دهی به سمت مسیرهای اصلی شهر انجام می پذیرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان اتوبوسرانی آماده هرگونه خدمت رسانی برای ایاب و ذهاب شهروندان از مبادی تعیین شده به سمت مسیر راهپیمایی است، افزود: همچنین ۱۰ دستگاه اتوبوس نیز از میدان عاشورا برای جابجایی و سرویس دهی به شهروندان برای شرکت در مراسم راهپیمایی به چهارراه طالقانی در نظر گرفته شده است.

ایران منش ضمن گرامیداشت ایام االله دهه فجر تصریح کرد: گرامیداشت این دهه، شکر نعمت عظیم انقلاب اسلامی، آزادی و استقلال و زنده نگه داشتن ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل (ره) است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) بنای این انقلاب را با سختی های فراوان گذاشته و به جلو پیش بردند، بنابراین حفظ انقلاب و دستاوردهای آن و پاسداشت خون شهدای گرانقدر این مرز و بوم بر همه واجب و لازم است.

ایران منش افزود: در راستای بزرگ داشت ایام الله دهه فجر، نصب بنرهایی با مضمون دهه ی فجر بر روی اتوبوس های سازمان از فعالیت های سازمان اتوبوسرانی در این ایام خجسته است.

 

 

 
 
 

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.