| کد خبر: 156460 |

جانشین ستاد مدیریت بحران استان کرمان:

ثبت 96 پس لرزه در هجدک

جانشین ستاد مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به ثبت 96 مورد پس لرزه در منطقه هجدک گفت: بزرگی 40 مورد از این پس لرزه ها کمتر از سه ریشتر است.

تین نیوز

جانشین ستاد مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به ثبت 96 مورد پس لرزه در منطقه هجدک گفت: بزرگی 40 مورد از این پس لرزه ها کمتر از سه ریشتر است.

به گزارش خبرنگار مهر ، مصطفی آیت اللهی موسوی جمعه شب در جلسه مشترک ستاد بحران و شورای تامین استان کرمان پیرامون جمع بندی اقدامات صورت گرفته در زمینه زلزله صبح امروز هجدک، اظهار کرد:دستورات در ستاد بحران امروز صبح به خوبی اجرا شد، هشت تیم ارزیاب علوم پزشکی که به منطقه زلزله زده اعزام شده بودند طی جمع بندی انجام شده تلفاتی در منطقه اعلام نکردند.

وی افزود: 51 نفر مصدوم به بیمارستان ها مراجعه کردند که 41 نفر سرپایی درمان و 10 نفر بستری شدند که سه نفر نیاز به جراحی داشته اند.

آیت اللهی موسوی با اشاره به اینکه 96 پس لرزه در منطقه هجدک داشتیم، گفت: بزرگی 40 مورد از این پس لرزه ها کمتر از سه ریشتر است.

وی عنوان کرد: چادر به صورت اردوگاهی در روستاها برپا شده است و چادر در محل برخی روستاییان غیر اردوگاهی برپا شده و برق روستاها که قطع شده بود، بلافاصله برقرار شد.

وی با بیان اینکه مسیر تردد برخی روستاها به دلیل ریزش کوه مصدود شده بود، باز شد، افزود: چهار معادن شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

جانشین ستاد مدیریت بحران استان کرمان بیان داشت: کرمان زلزله های زیادی تجربه کرده بنابراین آمادگی لازم در این زمینه را داشتیم و مدیران بلافاصله در منطقه حضور یافتند و مدیریت به خوبی انجام شد و توصیه کردیم به مردم که از مراجعت به منطقه خودداری کنند و خوشبختانه ازدحام جمعیت نداشتیم.

وی یادآور شد: فقط در بخش کوهساران مدارس تمامی مقاطع تحصیلی دو روز تعطیل خاوهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.