| کد خبر: 150052 |

از ابتدای سال جاری تاکنون

600 کرمانی در تصادفات ‌جان باختند

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بیش از 600 نفر در اثر تصادفات در استان کرمان جان باختند گفت: حضور پلیس در معابر و جاده‌ها به تنهایی کافی نیست.

تین نیوز

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بیش از 600 نفر در اثر تصادفات در استان کرمان جان باختند گفت: حضور پلیس در معابر و جاده‌ها به تنهایی کافی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر امشب در دیدار مردمی در مسجد امام زمان‌(عج) کرمان در جمع نمازگزاران اظهار‌داشت: عمل به دستورات قرآن کریم انسان را از جرم و گناه باز می‌دارد و هماهنگی انسان با فرامین الهی انسان را نجات می‌دهد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 599 شهید نیروی انتظامی استان کرمان و شهدای مدافع حرم با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و افزایش امنیت عمومی جامعه انجام می‌دهیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه امنیت مبحث گسترده‌ای بوده و برای رسیدن به آن نیازمند مشارکت مردمی هستیم افزود: 18 رده تخصصی در نیروی انتظامی استان آماده خدمتگزاری به مردم هستند اما با محدودیت‌هایی که وجود دارد نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شده و همین فرهنگ باعث تثبیت نظام اسلامی است خاطر‌نشان کرد: امروز کارکنان نیروی انتظامی نیز با تاسی از همین فرهنگ که از مکتب سیدالشهداء‌(ع) آمده است در مسیر خدمت به مردم و امنیت جامعه اسلامی تلاش می‌کنند.

بنی‌اسدی‌فر با بیان اینکه مساجد ظرفیت بسیار خوبی برای آگاه‌سازی مردم از مسائل روز و تهدیدات جامعه هستند گفت: از روحانیون و مبلغین درخواست داریم از ظرفیت ماه محرم و صفر و مراسم عزاداری استفاده کرده و مردم را نسبت به مشکلات جامعه در بحث آسیب‌های اجتماعی آگاه کنند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها باید از اعضای خانواده خود مراقبت کرده و نسبت به افراد خانواده بی‌تفاوت نباشند افزود: امروزه تهدیدات متعددی جوانان ما را تهدید می‌کند و فضای مجازی یک تهدید بزرگ برای نسل جوان جامعه است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه روش استفاده از فضای مجازی باید توسط خانواده‌ها مدیریت شود تصریح کرد: امروز تهدیدات اجتماعی به درون خانه‌ها نفوذ پیدا کرده و عامل آن فضای مجازی است.

وی با اشاره به اینکه اعتیاد به مواد مخدر صنعتی نیز یک چالش اساسی در استان است و هر کس به این مواد اعتیاد پیدا کرده، به‌راحتی قابل درمان نیست گفت: بسیاری از طلاق‌های جامعه در نتیجه مصرف مواد مخدر صنعتی و آلودگی جوانان به این مواد است.

بنی‌اسدی‌فر با بیان اینکه از ابتدای امسال بیش از 600 نفر در اثر تصادفات در استان کرمان جان باختند گفت: حضور پلیس در معابر و جاده‌ها به تنهایی کافی نیست و باید فرهنگ ترافیکی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه بد‌حجابی در جامعه یک ناهنجاری اجتماعی بوده و دشمن برای آن برنامه‌ریزی دارد افزود: دشمن بد‌حجابی در جامعه را ترویج می‌کند و متاسفانه خانواده‌ها با اینکه آسیب‌های ناشی از آن را می‌بینند، هیچ عکس‌العملی نشان نداده و از فرزندان خود مراقبت نمی‌کنند.

به گزارش تسنیم دیدار مردمی فرمانده انتظامی استان کرمان در مسجد امام زمان‌(عج) کرمان با طرح مشکلات مردمی و پرسش و پاسخ همراه بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.